◄ رکوردزنی حمل مسافر ریلی زیر سوال رفت!
دبیر انجمن حمل و نقل ریلی مسافری با بیان این که ارزیابی های انجام شده درباره رکوردزنی حمل مسافر با قطار مبنای اصولی ندارد، اظهار کرد: چگونه در حمل مسافر ریلی با کمبود نیروی کشش و ناوگان رکوردزنی کردیم؟
دبیر انجمن حمل و نقل ریلی مسافری با بیان این که ارزیابی های انجام شده درباره رکوردزنی حمل مسافر با قطار مبنای اصولی ندارد، اظهار کرد: چگونه در حمل مسافر ریلی با کمبود نیروی کشش و ناوگان رکوردزنی کردیم؟
ابوالقاسم سعیدی بیان کرد: بعید می دانیم تحولی (در حمل و نقل ریلی مسافر) رخ داده باشد و مهم این است که ما اگر بتوانیم امور جاری را به نحو احسن و اکمل انجام دهیم . در 2 سال اخیر در زمینه نیروی کششش مشکل داشتیم. در واقع مشکلات اصلی ما تعرفه و نیروی کشش بوده است. ناوگان مسافری هم چیزی اضافه نشده است پس این رکوردزنی را چطور انجام دادیم؟!
دبیر انجمن حمل و نقل ریلی مسافری که در مصاحبه با نود اقتصادی سخن گفته است، می افزاید: اصولا در هر یک از شقوق حمل و نقل اساس ارزیابی فعالیت مبتنی بر نفر و تناژ نیست بلکه نفر-کیلومتر و تن – کیلومتر مبنای ارزیابی است. بنابراین اگر حمل و نقل ریلی ما بر اساس نفر – کیلومتر و تن – کیلومتر رشد کرده باشد می توانیم ادعای بهبود و رشد کنیم.
وی تصریح کرد: در سال 1401 اگر آمار حمل و نقل مسافری ریلی را بررسی کنیم تن – کیلومترآن در مجموع کاهش داشته و در واقع متوسط سیر افت داشته است. بنابراین این سوال مطرح می شود که درحالی که ما با کمبود لوکوموتیو و کمبود ناوگان مواجه ایم چگونه توانسته ایم رکوردشکنی کنیم؟
این نکته را باید یادآور شد که مدیرعامل راه آهن ماه های ابتدایی سالجاری نگاه مثبت تر و بهتری به بخش مسافری داشتند و حتی نیروی کشش بخش باری را به بخش مسافری تخصیص دادند اما در ادامه به دلیل محدودیت هایی که وجود داشت، این روند ادامه پیدا نکرد.
شایان ذکر است؛ میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن مکررا از شکسته شدن رکورد جابه جایی مسافر ریلی در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ با عبور از عدد ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر سخن گفته است.
انتهای پیام
آقای سعیدی و امثالهم از این حرفها زیاد زده اند! آیا همه آمار و ارقام در اختیارشان است که اینطور گستاخانه نظر میدهند؟
ولی استدلال ایشان ( آقای سعیدی) منطقی به نظر می رسد اگر شما استدلال دیگری در رد اون دارید بهتر است اعلام نمایید
مزدور گرامی!
لقمه حلال والله خار ندارد. یک بار بخور شاید بهت ساخت.
درباره آمار و ارقام هم بارها متخصصین مختلف و انجمن های صنفی با اتکای دقیق بر آمارهای خود راه آهن که در سایت خودش منتشر شده نشان داده اند که ادعای رکوردشکنی ادعایی بسیار کذب و دروغ بوده است. فلذا گستاخ خودتی و آن کارفرمایت که به خاطر یک لقمه نان داری سنگش را به سینه میزنی
دروغ بودن آمار مسافر راه آهن قبلا هم در رسانه های مختلف اثبات شده بود
از پیشکسوت گرامی و استاد ارجمند جناب آقای مهندس سعیدی خیلی متشکریم که با وجود بی بخار بودن برخی از مدیران شرکتهای مسافری ، با شجاعت واقعیت را بیان کردند
تین نیوز عزیز
بنظرم اگر میخواهید کسی را خراب کنید این کامنت های بی تربیتی هم فکران تان را نشر ندید اوباش انگلی که در سیستم نیز بخاطر دزدی و کثافت کاری جایگاه ندارندو مردم را مزدور خطاب می کنند
ناشناس بی ادب ! تازه وارد بی حیا!
تو میدانی سعیدی چقدر سابقه دارد؟ میدانی چقدر این صنعت خون دل خورده؟
به چه حقی به او توهین میکنی بی شرم؟
حرف درستی زده و از این میسوزی؟ بسوز ... فشار بخور
مسعود با حیا چی زدی فک کنم این دفعه ساقی ت بابات بوده جنسش که بهت داده اعلا نبوده نئشه ای
دشمنان صالحی از عقل و تربیت خانوادگی ریس بهره اند این پسره مسعود آبله برو کامنت رو بخون منظور سعیدی نیست منظور نفر اشغال است ک ع مردم رو مزدور خطاب میکنه پس بهتره خفه شی و تو کار بزرگ تر ها دخالت نکنی
مثل آمار سازی راشدی واقایی هر کس که تو رستوران هم یک ایستگاه میرفت جز آمار میاوردن یا از ایستگاه به واگن خونه رو هم راشدی به سحری میگفت.........اضافه کن
دورود بر دکتر صالحی یاد اون دوران سخت 92تا400می افتم که دزد ها و کلاش ها چه بر سر مردم آوردند و با ایجاد مثلاً معاونت مسافری بخش مسافری راه آهن را از پای بست به نابودی کشیدندبا کلاشی و دورغ آمار واهی جابجایی می دادند و افراد وابسته بخودرا در تمام راه آهن پخش کردند .. خدا از این جماعت پلید نگذرد
جناب حاج اقا سعیدی
سلام
از شما متشکریم که با بزرگواری این چهره کریه مدیریت راه آهن را افشاگری نمودید.
کامنت های بی تربیتی از دشمنان صالحی