◄ تصاویری وحشتناک از نابودی چندین واگن قطار و چند کیلومتر خط ریلی در راه آهن لرستان
بر اثر حادثه ریلی راه آهن لرستان، حدود 3600 متر خط و 6 واگن از بین رفته است.
در حالی که مدیرکل راه آهن لرستان امروز از خروج قطار باری از ریل در مسیر سپیددشت به چم سنگر خبر داده کارشناسان ریلی علت سانحه را خرابی و عرض خط عنوان کرده اند.
به گزارش تین نیوز، در شبکه های اجتماعی عنوان شده که بر اثر حادثه ریلی راه آهن لرستان، حدود 3600 متر خط و 6 واگن از بین رفته است.
همچنین گفته می شود به علت شدت بالای سانحه و خرابی گسترده خط در ناحیه لرستان؛ سیر کلیه قطارهای مسافری تا اطلاع ثانوی در محور جنوب لغو شد و قطارها به ایستگاه های مبدا باز خواهند گشت.
تصاویر این حادثه را ببینید:
در زمان به اصطلاح گشایش دولت منحوس اعتدال در سالهای 1392تا 1395عوض سرمایه گذاری در بهسازی خطوط و ناوگان بیشتر بودجه صرف دزدی و چپاول باند مدیرعامل وقت و اعوان انصار. و رفقای ایشان مثلاً فردی که کت شلوار و با کتونی می پوشید و فارسی رو بسختی با جملات افغانی بیرجندی قاطی میکرد شد شد معاون.....
باسلام
آقای کارشناس نون خور صالحی در همان زمان دولت اعتدال تمام این خط با مشقت فراوان بهسازی وبازسازی شد توسط آقای خدائی قائم مقام وآقای مرتضوی ،نمی دونی برو سوابق را نگاه کن اما در زمان رسولی و بعدش میعاد نخبه کلا نگهداری خط تعطیل شد مدیر کل خطی که تا دیروز یک کارشناس ساده در حوزه برنامه ریزی بود را وقتی میکنید مدیر کل خط و وقتی متخصصین را به بهانه های واهی سیاسی کنار می گذارید این می شود نتیجه کار تازه شروع شده بعد از این کلا راه آهن نابود خواهد شد و نابودگر راه آهن یعنی میعاد نخبه هم در حال رکورد شکنی است.
پاسخ دهنده بهتره در بکار بردن الفاظ رکیک مواظب باشی تا نفهمند که تربیت نداری
چرا همه جا همین رو مینویسی؟!
کپی کردی؟؟؟؟
آقای اسماعیلی رییس کمیسیون عالی سوانح ، حرفی در این زمینه ندارید
آقای چنگانی رییس هیات بدوی شماره دو تخلفات شما چی ؟
وقتی عدالت در رسیدگی را ، فدای تامین نظرات غلط و ناجوانمردانه مدیرانی مثل ضیایی مهر بی کفایت و مدیرعامل بی لیاقت می کنید همین خواهد شد
بدون هیچگونه شفافیتی اعلام کاهش حوادث می کنند
بدون هیچ گونه ارایه سند و مدرک متقنی .
فقط مستند به گزارش خودشان .
از سوی دیگر کاهش سوانح در موارد مربوط به سوانح کم خسارت ، خیلی نکته ی قابل اعتنایی نمی تواند باشد با توجه به اینکه حوادث پر خسارت و پر خطر با کاهش مواجه نمی باشند
نکته آخر که تضمین کننده پایدار کاهش حوادث پر خطر است رسیدگی دقیق و منصفانه توام با عدالت است که متاسفانه در حال حاضر طعمه ی مطامع افراد بی لیاقتی همچون آقای ضیایی مهر بی کفایت و مدیر عامل پر افاده بی لیاقت ، به توسط کارسازی اشخاصی همچون رییس کمیسیون به اصطلاح عالی راه آهن و آقای چنگانی شده
که به زودی بی آبرو هم خواهند شد
این واگن ها خودشون از خط رفتن بیرون تا میعاد صالحی و تیم حرفه ایش رو بدنام کنند. مرگ بر واگن های اردوگاه اشرف.
با این همه حادثه چطور مدیر عامل راه آهن تا حالا استعفاء و یا عزل نشده؟
آقای صالحی از وقتی آمدن راه آهن داغون کرده راه آهن رو با تصمیمات غلط
رییس های راه آهن آخرش تقصیر رو به گردن دو یا سه تا از کارگران و کارمندان میندازن و با اخراج اونها میگن مشکل حل شد . تا الان که روششون همین بوده و روز به روز تعداد سانحه های راه آهن داره بیشتر میشه
خوب چیز عجیبی نیست راه آهن که ظاهرا سالها در گیر مافیا ریلی شده است وبخش های درآمدزای راه آهن را به اشخاص خاص واگذار نموده وبخش های زیان ده شرکت از قبیل خط وابنیه ومسافری رجا به زور به امثال تامین اجتماعی واگذار نموده وعلاوه بر ورشکستگی تامین اجتماعی بخش مسافری وبخش های مشابه را ویران نموده است وبه لطایف الحیل قوانین راه آهن را درجهت حفظ منافع مافیای راه آهن مصوب می نمایدوبا آمار سازی دروغین جابجایی مسافرین حومه ای را به عنوان افزایش چندین برابری مسافر در ده سال گذشته ذکر می کنددرحالیکه آمار واگن های مسافری در ده سال گذشته نصف شده وعملا تامین بلیط قطار برای مردم کشور بسیار مشکل وسخت شده است با این مدیریت مافیایی راه آهن نباید توقعی غیر از این داشته باشید برای مثال قانون مصوب راه آهن در خصوص عدم اجازه حمل بار توسط شرکت هایی که کمتر از 800واگن باری دارند بر چه مبنایی است واین عدد800 از کجا به دست آمده آیا غیر از این بوده با این قانون مانع ورود دیگران وحتی شرکت رجا به بخش درآمدزای راه آهن که حمل ونقل بار می باشد گردندبا این مدیریت مافیایی فاتحه راه آهن را بخوانید سرمایه ها ودرآمدهای بخش باری صرف هزینه ماشن های گران قیمت خانه های تجملی ویلا سازی ومسفرت های لاکچری اشخاص مافیایی دارنده واگن های باری می گردد