بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ رتبه اول شرکت ساخت در تحقق دولت الکترونیک

شرکت ساخت در تحقق دولت الکترونیک رتبه نخست کسب کرد.

رتبه اول شرکت ساخت در تحقق دولت الکترونیک
تین نیوز

معاون توسعه مدیریت و منابع با تاکید بر کسب رتبه اول شرکت ساخت و توسعه در میان دستگاه‌های دولتی در تحقق دولت الکترونیک گفت: در همین راستا در نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته سامانه‌های الکترونیکی شرکت نمایش داده شد که این اقدام با توجه به پروژه محور بودن فعالیت‌ها در شرکت و لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه، از سوی وزیر راه و شهرسازی مورد استقبال قرار گرفت.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، شاپور پولادی کسب رتبه اول میان دستگاه‌های دولتی را حاصل هوشمند سازی بانک اطلاعاتی، تعاملات سازمانی و یکپارچگی خدمات، اقدامات و برنامه‌ریزی‌های گسترده دانست و گفت: با توجه به پروژه محور بودن ماهیت فعالیت‌های شرکت، راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی گام مهمی در ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه، تسهیل در فرآیندهای مدیریتی و سهولت ارتباطات است.

بهبود عملکرد، شفافیت مالی و صرفه‌جویی در زمان و هزینه با سامانه « پی وب»

سرپرست دفتر مدیریت پروژه‌ها نیز در همین راستا ارسال الکترونیکی صورت‌وضعیت‌ها را یکی از مهم‌ترین سامانه‌های راه‌اندازی شده معرفی و عنوان کرد:‌ در این راستا دفتر مدیریت پروژه‌ها با راه‌اندازی سامانه «پی وب» و ارسال الکترونیکی صورت‌وضعیت‌ها اقدام به تسهیل فرآیندهای مالی پروژه‌ها کرده است.

پیروز فر تاکید کرد: بهره‌برداری از این سامانه موجب بهبود عملکردها، شفافیت مالی و صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود.

وی در تشریح بخش‌های مختلف این سامانه گفت: امکان ثبت متره، برآورد، صورت‌وضعیت و تعدیل، امکان دریافت گزارش و نمودارهای مدیریتی، ثبت تغییرات پروژه، امکان ثبت درخواست تخصیص بودجه، بررسی سقف بودجه برای تائید نهایی و ... بخشی از امکانات موجود بر روی این سامانه است.

پیروزفر سامانه مدیریت پروژه‌ها (سامع) و داشبورد مدیریتی را یکی دیگر از اقدامات در راستای تحقق دولت الکترونیکی اعلام کرد و گفت:‌ این سامانه نیز به‌منظور ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه، تهیه گزارش‌های مدیریتی، دریافت الکترونیکی مستندات راه‌اندازی شده است که مستندات قراردادها در این سامانه از سوی شرکت‌های مهندسین مشاور ثبت و از سوی کارشناسان شرکت ساخت موردبررسی و تائید قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر تا 27 آذرماه می‌توانند به نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته غرفه شرکت ساخت و توسعه مراجعه کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.