بازدید سایت : ۱۲۸۹۱۸

◄ خدمات لجستیک شرکت سمند ریل در پایانه آپرین+فیلم

پایانه لجستیکی آپرین شرکت سمند ریل واقع در ایستگاه ریلی آپرین در منطقه اسلامشهر و در مجاورت گمرک آپرین از سال 1397با سرمایه گذاری بالغ بر 500 میلیارد ریال در قالب یک قراداد (BOT) 21 ساله با شرکت راه آهن ج.ا.ا احداث و به بهره برداری رسید.

خدمات لجستیک شرکت سمند ریل در پایانه آپرین+فیلم
تین نیوز |

سمند ریل در راستای توسعه بسته خدمات لجستیکی خود نسبت به سرمایه گذاری، احداث و راه اندازی سایت خدمات لجستیک در ایستگاه تشکیلاتی آپرین به عنوان بزرگترین بندر خشک کشور در مجاورت تهران اقدام به تجهیز باراندازی به مساحت 50 هزار متر مربع و مجهز به 2 باب سوله 10000 متر مربعی و کلیه ماشین آلات لجستیکی شامل انواع لیفتراک، ریچ استاکر و تریلرهای کفی نموده است.

به گزارش تین نیوز، پایانه لجستیکی آپرین شرکت سمند ریل واقع در ایستگاه ریلی آپرین در منطقه اسلامشهر و در مجاورت گمرک آپرین از سال 1397با سرمایه گذاری بالغ بر 500  میلیارد ریال در قالب  یک قراداد (BOT) 21  ساله با شرکت راه آهن ج.ا.ا احداث و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید:

افتتاح فاز اول بارانداز لجستیکی آپرین

شرکت سمند ریل در این سایت با دارا بودن دوسوله سرپوشیده هر یک به مساحت 9 هزار متر مربع و فضای باز باراندازی به مساحت بیش از 20 هزار مترمربع علاوه بر انجام خدمات کانتینری با ظرفیت بالغ بر 7 هزار دستگاه در سال نسبت به ارائه سرویس حمل ریلی و انبارش ورقه های گروه صنعتی ایران خودرو از محل کارخانه فولاد مبارکه و همچنین ورق های وارداتی از بندرعباس اقدام نموده است.

ظرفیت انبارش ورق ها در این پایانه بیش از 100 هزار تن است که با تجمیع انبارهای گروه صنعتی در یک نقطه و حذف خدمات انبارش در نقاط مختلف علاوه بر کاهش هزینه های قابل توجه  کمک شایانی به مدیریت توزیع و انبارش ورق ها نیز نموده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.