بازدید سایت : ۶۵۲۱۱

◄ سمند ریل 20 ساله شد

مدیرعامل شرکت سمند ریل با صدور پیامی بیستمین سالروز شرکت سمندریل را به همکاران حاضر و پیشین هچنین جامعه صنعت حمل و نقل ریلی تبریک گفت.

سمند ریل 20 ساله شد
تین نیوز |

 مدیرعامل  شرکت سمند ریل با صدور پیامی بیستمین سالروز شرکت سمند ریل را به همکاران حاضر و پیشین هچنین جامعه صنعت حمل و نقل ریلی تبریک گفت.

به گزارش تین نیوز، شرکت سمند ریل یکـی از شـرکــت های زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو است که در سال 1383 تاسیس شد و در زمینه فعالیت حمل ریلی فعالیت خود را آغاز کرد.

 با تلاش و پشتکار تمامی همکاران و همراهان خانواده سمند ریل، امروز 20 ساله شدیم، بی تردید شرکت سمند ریل با در اختیار داشتن سرمایه های عظیم تخصصی و تجربی خود می تواند برای تداوم و اعتلای نام و نشان خود و گروه صنعتی ایران خودرو در عرصه های ملی و بین المللی حضوری فعال داشته باشد.

امیررضا طاهریان مدیرعامل  شرکت سمند ریل با صدور پیامی بیستمین سالروز شرکت سمند ریل را به همکاران حاضر و پیشین هچنین جامعه صنعت حمل و نقل ریلی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید:

سمند ریل ؛ تجربه تزانزیت امن، ارزان و سریع کالا

با سلام و تحیات؛

    19 مهر ماه سالروز تأسیس شرکت سمند ریل را خدمت فرد فرد اعضای محترم این خانواده معظم تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

شرکت سمند ریل در طول دو دهه پشتوانه تخصص و تلاش جمعی توانست مسیر توسعه و پیشرفت خود را در قالب ظهور یک شرکت 3PL با ارائه خدمات متنوع در زمینه مهندسی لجستیک کالا طی نماید.

اینجانب برخود لازم می دانم در آستانه بیستمین سالروز تأسیس شرکت، ضمن تشکر از دو دهه تلاش مدیران و کارکنان پیشین شرکت، قدردانی خود را از خدمت بی وقفه و صادقانه همه همکاران محترم ابراز داشته و برای شما عزیزان و خانواده های محترمتان از درگاه خداوند متعال سعادت، کامیابی و سلامتی مسئلت نمایم. امیدوارم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم اندازهای شرکت در رسیدن به اهداف عالی شرکت سمند ریل و نهایتاً گروه صنعتی ایران خودرو گام موثری برداریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس ریلی

    بهتر بود آقای طاهریان خروجی این بیست سال را هم با نموداری یا عدد و رقم ارائه می کردند که آیا اصلا ایجاد این شرکت خصولتی به صلاح بوده است یا خیر

  • ناشناس

    مبارک باشد.
    ان شاء الله شاهد شکوفایی بیش از پیش بخش غیردولتی در صنعت حمل و نقل ریلی کشور باشیم.