◄ اولویت فرودگاههای استان خراسان رضوی خدمترسانی مطلوب است
تیننیوز| با حضور مدیركل آموزش و توسعهی نیروی انسانی و روسای فرودگاههای شرق كشور، نخستین جلسه كمیته سلامت اداری در فرودگاه مشهد برگزار شد.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاههای استان خراسان رضوی؛ در راستای حفظ و صیانت از حقوق مردم، ارتقای سلامتت اداری، افزایش پاسخگویی، مسئولیتپذیری و اعتماد عمومی، نخستین جلسهی كمیتهی سلامت اداری با حضور مدیركل آموزش و توسعهی نیروی انسانی شركت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، مدیران فرودگاههای شرق كشور و روسای ادارات حراست فرودگاههای شرق كشور، در اداره كل فرودگاههای استان خراسان رضوی برگزار شد.
محمد باقر قاسمزاده مدیركل فرودگاههای خراسان رضوی در این جلسه ضمن تشریح عملكرد و اقدامات توسعهیی صورت گرفته در فرودگاه مشهد گفت: با تحول در طرح خدمات فرودگاهی، فرودگاه مشهد خدمترسانی مطلوب به مسافران و شهروندان را در اولویت فعالیتهای خود قرار داده و توانسته است با آموزش و ارتقای سطح علمی وو مهارتهای كاركنان و كارمندان و بروزرسانی تجهیزات و امكانات فرودگاهی و توانمندسازی منابع انسانی، استفاده از تمامی ظرفیتها، رعایت استانداردها و همچنین شناسایی نقاط هدف، گام بلندی را در جهت رضایتمندی شهروندان بردارد.
قاسمزاده افزود: همواره امنیت، آرامش و رفاه مسافران نخستین دغدغهی ما است و با رعایت اصل مشتریمداری در پی خدماترسانی تخصصی و مطلوب به مردم هستیم.
مدیركل فرودگاههای خراسان رضوی در ادامه گفت: شفافسازی و آگاهی بخشی نسبت به حقوق و تكالیف متقابل مردم و نظام اداری یك سازمان، اصل مهم و قابل توجهی است و اولویت در یك مجموعهی كاری باید بر محوریت حفظ حقوق مردم و خدماترسانی برتر و نوین به آنان باشد.
مدیركل آموزش و توسعهی نیروی انسانی شركت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، طی سخنانی گفت: حفظ و ارتقای سلامت اداری عنصری بازدارنده در مقابل فساد است و نظام اداری به عنوان یكی از زیر ساختهای اصلی توسعهی هر كشور، باید تابع قوانین و مشمول ضابطهمندی باشد.
علی اكبر دلوریان زاده افزود: رضایتمندی و اعتماد شهروندان به نظام اداری در گروی قانون گرایی، اشاعهی فرهنگ مسئولیتپذیری اداری و اجتماعی، پاسخگویی و تكریم ارباب رجوع و شهروندان و اجتناب از برخورد سلیقهای و فردی در فعالیتهای سازمانی است.
دلوریان زاده تبیین و نظاممند كردن برنامهی صیانت از حقوق شهروندان را در شركت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، امری ضروری دانست و افزود: تهیهی برنامهی عملیاتی صیانت از حقوق مردم شامل: اهداف و سیاستها و اقدامات، بازنگری قوانین در جهت تثبیت حقوق شهروندان و پاسخگویی دستگاهها، راهبری و نظارت بر استقرار برنامهی صیانت از حقوق مردم، و سنجش و اندازهگیری میزان رضایت شهروندان از خدمات سازمان، اولویت كاری ما است.
در ادامه این جلسه مدیران فرودگاههای شرق كشور، به بیان دیدگاهها، اقدامات و فعالیتهای خود در حوزه سلامت اداری، و تبادلنظر با یكدیگر پرداختند.
گفتنی است بازدید از بخش امور اداری اداره كل فرودگاههای استان خراسان رضوی و دیدار با كارمندان از دیگر برنامههای جنبی این جلسه بود.