بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ انتقال اطلاعات فرودگاه طبس با فیبر نوری

فرودگاه طبس برای انتقال اطلاعاتش به فیبر نوری تجهیز می‌شود.

انتقال اطلاعات فرودگاه طبس با فیبر نوری
تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت: اجرای پروژه فیبر نوری فرودگاه طبس آغاز شده و بخش داخل فرودگاه این پروژه به پایان رسیده و بخش خارجاز فرودگاه طبس هم در حال اجراست.

 

هادی سلامی در گفت‌وگو با خبنگار تین‌نیوز گفت: پروژه اجرای فیبر نوری فرودگاه طبس دارای سه فاز است. فاز نخست آن در داخل فرودگاه به طول ۲ کیلومتر بود که سال گذشته انجام شد. فاز دوم آن به طول ۲.۵ کیلومتر است که در خارج از فرودگاه در حال انجام است.

 

وی ادامه داد: فاز سوم این پروژه شامل حفر کانال و خواباندن فیبر نوری می‌شود. در این فاز تجهیزات مورد نیاز نظیر مودم، سرورها و سوئیچ‌ها نیز باید خریداری شود. اجرای این فاز به حدود ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

 

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی یادآور شد: اراضی مورد نیاز این پروژه بررسی شده و مشکلی ندارند. با اجرای این پروژه از این پس دیتاها و اطلاعات از طریق فیبر نوری به خلبان‌ها و متخصصان انتقال می‌یابد و قطعا افزایش ایمنی هم به همراه خواهد داشت.

 

وی افزود: اکنون اطلاعات از طریق مخابرات به خلبان‌ها و متخصصان مخابره می‌شود. در حالی که فرودگاه طبس به دلیل موقعیت خاص و سوق‌الجیشی از اهمیت بالایی برخوردار است و در آن دستگاه‌های کمک ناوبری و ناوبری به روزی قرار دارد.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.