بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ نشست و برخاست ATRهای پسابرجامی در فرودگاه کرمانشاه

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از افزایش پروازهای این فرودگاه به وسیله هواپیماهای جدید تازه خریداری شده ATR ایران‌ایر خبر داد.

نشست و برخاست ATRهای پسابرجامی در فرودگاه کرمانشاه
تین نیوز

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه از افزایش پروازهای این فرودگاه به وسیله هواپیماهای جدید تازه خریداری شده ATR ایران‌ایر خبر داد و گفت: این هواپیماهای جدید ۶ پرواز هفتگی در فرودگاه کرمانشاه دارند که تعداد پروازهای فرودگاه کرمانشاه را به ۱۲۶ سورتی در هفته می‌رسانند.

 

مجتبی بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز، عنوان کرد: شرکت هواپیمایی ایران‌ایر ۶ سورتی پرواز هفتگی با ATR های جدیدش در فرودگاه کرمانشاه به مقصد تهران برقرار کرده است.

 

وی با بیان اینکه این پروازها در روزهای سه شنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته در فرودگاه کرمانشاه انجام می‌شود، ادامه داد: نخستین پرواز برنامه‌ای این هواپیما، در روز سه‌شنبه(۲۳ خردادماه ۹۶) با ظرفیت کامل انجام شد. خوشبختانه استقبال از این مسیر و پروازهای افزایش یافته آن بسیار مطلوب است.

 

وی گفت: اینک تعداد پروازهای هفتگی فرودگاه کرمانشاه به ۱۲۶ سورتی در هفته رسیده است. همچنین پروازهایی به مبادی و مقاصد کیش، مشهد، قشم، تهران، عسلویه و شیراز در این فرودگاه انجام می‌شود.

 

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه یادآور شد: شرکت هواپیمایی ایران‌ایر برای برقراری پروازهای کرمانشاه – اصفهان با هواپیماهای جدید ATR در فرودگاه کرمانشاه اعلام آمادگی کرده است و احتمالا این پرواز پس از ماه مبارک رمضان برقرار شود. 

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.