صفی نیا بر صندلی بیست و سومین مهمان هفته نشست
میرسعید صفینیا، مدیرکل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی به عنوان بیست و سومین مهمان هفته بر صندلی آن نشست.
![صفی نیا بر صندلی بیست و سومین مهمان هفته نشست](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/sB91LLW5dLap/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLM2uhWPPl0ur/%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF+%D8%B5%D9%81%DB%8C%E2%80%8E%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%8C+%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D9%84+%D8%AA%D8%B3%D9%87%DB%8C%D9%84%D8%A7%D8%AA+%D9%88+%D8%AA%D8%AC%D9%87%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D8%AA+%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C.jpg)
میرسعید صفینیا، مدیرکل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی به عنوان بیست و سومین مهمان هفته بر صندلی آن نشست.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، صفی نیا در این نشست با صراحت لهجه به پرسشهای مجری و همکارانش پاسخ داد و اطلاعات خوبی از فعالیتهای این اداره کل و چالشهای پیش روی آن ارائه کرد.
در ادامه مهمترین نکات این گفتگو را با هم میخوانیم:
- حدود 70 درصد از تجهیزات فرودگاههای کشور و 30 درصد کارکنان آنها مربوط به اداره کل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی است.
- با توجه به گستردگی تجهیزات و زیرساختهای فرودگاهها، در صورت بروز مشکل به طور مستقیم هم به صنعت و هم به مردم پاسخگو هستیم.
- من اهل روستا هستم و به پرتلاشی و کار زیاد عادت دارم و در این مدتی که آمدهام، با کمک همکاران کارهای سنگینی در این اداره کل انجام شده است.
- بهترین دوران کاریام در فرودگاهها مربوط به فرودگاه یزد است و بهترین دوران کاریام در ستاد مربوط به اداره کل تسهیلات و تجهیزات است که جوانان کاری و پرتلاشی در آن حضور دارند.
- در این مدت که در اداره کل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی بودهام، توانستیم به 75 درصد از برنامههای خود دست پیدا کنیم.
- توانستهایم در همکاری با بخش خصوصی تا 80 درصد از پیمانکاران درستکار بهره بگیریم.
- در اداره فنی مسئولیتهای زیاد وجود دارد و ما خیلی وقتها باید جوابگوی نهادهای نظارتی باشیم.
- در انتخاب پیمانکار و تحویل تجهیزات براساس استانداردهای موجود سختگیری میکنیم و برای همین برخی پیمانکاران که به دنبال سهمخواهی هستند، برای ما پروندهسازی میکنند.
- در این سه سال 386 میلیارد تومان تجهیزات سرمایهای برای فرودگاهها خریداری کردهایم.
- به همکارانم گفتهام با خیال راحت در کارشان جدی باشند و پاسخگویی را به من بسپارند.
-- بزرگترین افتخار من این است که توانستم کارکنان این اداره کل را برای آموزش به خارج از کشور بفرستم و تعداد کمی از آنها ماندهاند که آنها هم تا چند ماه دیگر اعزام خواهند شد.
- با مقایسهای که با سازمانهای دیگر میکنم، بدون اغراق باید بگویم که روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران فعالیتهای خوبی انجام میدهد.