ششگانه A.S.Q برای خدمترسانی هرچه بهتر به زائران تمتع
مدیر دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی گفت: شش برنامه اصلی دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی برای خدمترسانی هرچه بهتر به زائران تمتع تعریف شده است.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی، بهمن باقری گفت: خدمات رسانی فرودگاه ها در فرایند حج تمتع 96 متفاوت خواهد بود.
وی با اشاره به تاکید مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی برای ارائه خدمات مطلوب، متفاوت و باکیفیت به حجاج در ترمینال های فرودگاهی و تعیین سطح LOS (Level Of Service)فرودگاه ها و سپردن این مسئولیت به دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی این دفتر برای تحقق حقوق شهروندی، ادامه داد: شش برنامه اصلی دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران تمتع به شرح زیر است:
1. طراحی فرآیند تعیین سطح خدمات فرودگاهی LOS (Level Of Service )فرودگاه ها در زمان عملیات حج
2.تدوین پرسشنامه LOS (Level Of Service )مخصوص عملیات حج
3.برنامه ریزی برای بازدیدهای میدانی LOS از 19 فرودگاه در پروازهای رفت و برگشت حجاج
4.تدوین دستورالعمل استقرار راهنمای مسافر برای راهنمایی حجاج در ترمینال های مسافری
5. هماهنگی با واحد IT برای ایجاد اصلاحات لازم در راستای تکمیل پرتال حج و درج مطالب مفید در جهت راهنمایی حجاج
6.طراحی پرسشنامه نظرسنجی آنلاین ( بارگذاری شده روی پرتال حج) برای دریافت نظرات و پیشنهادات.
گفتنی است؛ پروازهای حج تمتع 96 از فرودگاههای کشورمان از دیروز(یکشنبه) آغاز شد و امروز نیز مراسم معنوی بدرقه حجاج در فرودگاه امام خمینی(ره) برگزار شد.