کسب رتبه برتر در پاسخگویی، ثمره احترام به حقوق شهروندی است
سرپرست مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، کسب رتبه برتر توسط این شرکت در پاسخگویی به شهروندان در میان سازمانها و شرکتهای تابعه وزارت راه و شهرسازی را ثمره احترام به حقوق شهروندی در این مدیریت ارزیابی کرد.
سرپرست مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، کسب رتبه برتر توسط این شرکت در پاسخگویی به شهروندان در میان سازمانها و شرکتهای تابعه وزارت راه و شهرسازی را ثمره احترام به حقوق شهروندی در این مدیریت ارزیابی کرد.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، رسول غلامینیا در این رابطه گفت: مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، همواره پاسخگوی درخواستهای شهروندان در سامانههای نظارتی و رسیدگی به شکایات "سامد" نهاد ریاست جمهوری، سازمان بازرسی کل کشور و پورتال شرکت بوده است.
وی با اشاره به راهاندازی سامانه جامع خدمات شهروندی "شهراه" در وزارت راه و شهرسازی گفت: شهروندان می توانند در این سامانه درباره نحوه خدمات بخشهای مختلف اظهارنظر کنند و همچنین میزان رضایت خود را از نحوه پاسخگویی به درخواستها در این سامانه اعلام کنند.
غلامینیا افزود: به محض راهاندازی این سامانه در سال 1394 که پنجره واحد خدمات سازمانها و شرکتهای تابعه وزارتخانه به عموم ملت بزرگ ایران محسوب میشود، ضمن اتصال همه فرودگاههای کشور به این سامانه، با ارسال نامه و بخشنامههایی، آنها را ملزم به معرفی این سامانه در ترمینال فرودگاهها و پاسخگویی سریع و مستند به درخواستهای شهروندان در زمینه خدمات فرودگاهی کردیم که این کار به خوبی انجام شد.
وی با اشاره به توجه خاص به پاسخگویی به شهروندان و حفظ حقوق آنها در شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و فرودگاههای تابعه گفت: حاصل این کار، ثبت پاسخگویی 100 درصدی شرکت به شهروندان در سامانه شهراه بود که باعث کسب رتبه برتر در بین دستگاههای اجرایی تابعه وزارت متبوع و تأیید آن توسط مقام عالی وزارت شد.
غلامینیا در پایان ابراز امیدواری کرد که با ادامه یافتن این روند و بهبود آن، رضایت هرچه بیشتر شهروندان از فرودگاههای کشور حاصل شود.