بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ انتصاب مدیر ایمنی جدید فرودگاه مهرآباد

هادی عزیزآبادی فراهانی به‌عنوان مدیر جدید ایمنی فرودگاه مهرآباد معرفی شد.

انتصاب مدیر ایمنی جدید فرودگاه مهرآباد
تین نیوز

در مراسمی با حضور مدیر ایمنی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، هادی عزیزآبادی فراهانی به‌عنوان مدیر جدید ایمنی فرودگاه مهرآباد معرفی شد.

به‌ گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، مراسم معارفه مدیر ایمنی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با حضور محمد الهی‌نیا، مدیر ایمنی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، میرسعید صفی‌نیا، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد و معاونان و روسای ادارات فرودگاه برگزار شد.

در این مراسم هادی عزیزآبادی فراهانی که پیش‌ از این رئیس اداره آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه مهرآباد بود، به‌عنوان مدیر ایمنی جدید فرودگاه معرفی شد.

 مدیر ایمنی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این برنامه گفت: هر شروعی یک پایان دارد اما باید پایان آن راضی‌کننده ودلنشین باشد.

الهی نیا افزود: هدف ما برقراری مدیریت ایمنی است چون زمان برای ایمنی پایان‌ناپذیر نیست و دائمی است. ایکائو اصل تعریف ایمنی را عوامل سازمانی می‌داند و باید همه بخش‌های فرودگاهی با مدیر ایمنی تعامل و همکاری کنند.

وی گفت: مدیر ایمنی به‌منزله یک مشاور امین برای مدیر فرودگاه است که باید تصمیم سازی کند و تعامل با همه عوامل فرودگاهی را برای اجرای ایمنی و عدم تداخل در اجرای دستورالعمل‌ها به کار بندد.

همچنین مدیر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از تلاش و پیگیری‌های مستمر محسن نفری‌پور در طول تصدی مدیریت ایمنی فرودگاه  تشکر و قدردانی  کرد و گفت: فرآیند رعایت  ایمنی و شناسایی موارد نقص ایمنی در مهرآباد به خاطر شرایط خاص این فرودگاه ویژه است و باید یک مدیریت ایمنی پایدار، متخصص و کارآمد برقرار شود.

صفی‌نیا گفت: مدیریت ایمنی در فرودگاه پرترافیکی مانند  مهرآباد تلاشی مضاعف و هوشیاری و تخصص و همچنین آگاهی به اقدامات فرودگاهی و آشنایی با سطوح پروازی و تعامل با سایر واحدهای خدمت رسان را می‌طلبد که خوشبختانه تمام موارد ذکرشده را در خصوصیات اخلاقی هادی فراهانی سراغ دارم. 

 مدیر ایمنی جدید فرودگاه نیز در سخنانی عنوان کرد: باید در حوزه ایمنی به یک‌زبان مشترک هوانوردی برسیم و این امر جز با  آموزش و  فرهنگ‌سازی محقق نمی‌شود.

همچنین نفری پور، مدیر ایمنی سابق فرودگاه گفت: ازجمله مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در دوره مسئولیت من می‌توان به  برقراری خط hot hine ، پیگیری فرکانس هرمز، برخورد با پرندگان bird strik و نیز تهیه سناریو و دستورالعمل طرح اضطراری فرودگاه مهرآباد اشاره کرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.