بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ افزایش 35‌هزار کیلومتری شبکه راه‌های کشور

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از افزایش 35هزار کیلومتری شبکه راه‌های کشور در سال گذشته خبر داد.

افزایش 35‌هزار کیلومتری شبکه راه‌های کشور
تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از افزایش 35‌هزار کیلومتری شبکه راه‌های کشور در سال گذشته خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، رحمت‌الله مه‌آبادی گفت: با اجرای طرح فراملی مدیریت آسمان ایران شهر در سه سال گذشته، 35 هزار کیلومتر به مجموع راه‌های هوایی کشور اضافه شده است.

او گفت: طول راه‌های هوایی ایران تا سه‌سال پیش حدود 60‌هزار کیلومتر بود اما در حال حاضر به 95‌هزار کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران دربار وضعیت تجهیز فرودگاه‌ها به رادار گفت: پوشش کامل فضای کشور برنامه افزایش رادارهای موجود از 14‌به 17‌دستگاه در دست اقدام است

مه‎‌آبادی گفت: خرید و نصب سه رادار جدید در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه دو دستگاه رادار نیز توسط متخصصان ایرانی در شرکت فرودگاه‌های کشور نوسازی شده است.

او ادامه داد: برنامه‌ریزی برای استفاده از فناوری‌های جدید در صنعت هوانوردی کشور و ارتقا ایمنی حمل‌ونقل هوایی در آسمان ایران از مهم‌ترین اقدامات بوده است.

این مقام مسئول گفت: کاهش استفاده از تجهیزات زمینی، منظم شدن جریان ترافیک هوایی و کاهش اشتغال کنترلر و خلبانان از مهم‌ترین دستاوردهای استفاده از فناوری‌های جدید در صنعت هوانوردی کشور است.

مه‌آبادی دربار وضعیت تجهیز فرودگاه‌ها به رادار گفت: پوشش کامل فضای کشور برنامه افزایش رادارهای موجود از 14 به 17 دستگاه در دست اقدام است.

او گفت: خرید و نصب سه رادار جدید در دستور کار قرار دارد، ضمن اینکه 2 دستگاه رادار نیز توسط متخصصان ایرانی در شرکت فرودگاه‌های کشور نوسازی شده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران دربار وضعیت تجهیز فرودگاه‌ها به رادار گفت: پوشش کامل فضای کشور برنامه افزایش رادارهای موجود از 14 به 17 دستگاه در دست اقدام است.

او گفت: خرید و نصب سه رادار جدید در دستور کار قرار دارد، ضمن این‌که دو‌دستگاه رادار نیز توسط متخصصان ایرانی در شرکت فرودگاه‌های کشور نوسازی شده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار کرد: نخستین رادار وارداتی چندی پیش در فرودگاه بندرعباس نصب‌شده و به‌صورت آزمایشی فعال است و دومین رادار نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه مهرآباد مورد بهره‌برداری رسمی قرار خواهد گرفت.

مه‌آبادی گفت: خرید و واردات نخستین رادار جدید که در فرودگاه بندرعباس نصب‌شده به سهولت انجام شد، اما ترخیص دومین رادار بیش از هفت ماه در گمرک معطل ماند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.