بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ افتتاح ساختمان جدید پلیس فرودگاه‌های خراسان رضوی

ساختمان جدید پلیس فرودگاه‌های خراسان رضوی افتتاح شد.

افتتاح ساختمان جدید پلیس فرودگاه‌های خراسان رضوی
تین نیوز

در مراسمی با حضور حسین اسفندیاری قائم‌مقام شرکت فرودگاه‌ها و سردار مهری فرمانده پلیس فرودگاه‌ها، ساختمان جدید پلیس فرودگاه‌های استان در فرودگاه بین‌المللی مشهد بهره‌برداری شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های استان خراسان رضوی؛ حسین اسفندیاری قائم‌مقام مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این مراسم گفت: ارائه خدمات و تسهیلات مطلوب در فرودگاه مشهد مشهود است و اکنون این فرودگاه آبرومندانه و در سطح بالایی به مردم خدمت می‌کند که باعث مباهات همه است.

وی با تقدیر از مدیران فرودگاه مشهد به جهت اقدامات و خدمات انجام‌شده در سال‌های اخیر گفت: فرودگاه مشهد هم‌اکنون یک کارگاه سازندگی بزرگ است که پروژه‌های عمرانی و رفاهی متعددی را برای هرچه بهتر شدن سطح خدمات‌رسانی به مسافران در دستور کار قرار داده است و خوشبختانه شاهد رضایتمندی حداکثری مشتریان فرودگاهی هستیم.

سردار مهری فرماندهی پلیس شرکت فرودگاه‌های کشور ضمن تشکر از مدیران شرکت فرودگاه‌های کشور و زحمات و پیگیری‌های قاسم‌زاده در احداث ساختمان جدید پلیس فرودگاه مشهد، گفت: نعمت امنیت که امروز در سطح کشور و صنعت حمل‌ونقل هوایی از آن بهره‌مندیم حاصل تلاش و تعهد پرسنل خدوم نیروی انتظامی است که تمام اراده و همت خود را وقف خدمت به مردم کرده‌اند.

سردار مهری افزود: از حمایت‌ها و تعامل مدیران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با پلیس فرودگاه تشکر می‌کنم و امیدوارم در سایه این هم‌افزایی خدمات‌رسانی به مردم و مسافران در بالاترین سطح ممکن انجام شود.

هم‌چنین در این مراسم محمدباقر قاسم‌زاده ضمن تبریک هفته ناجا و قدردانی از زحمات و مجموعه فعالیت‌های فرماندهی پلیس و پرسنل متعهد و کاردان فرودگاه مشهد، گفت: امنیت فرودگاه مشهد مرهون تلاش شبانه‌روزی و تخصص کارکنان پلیس فرودگاه است که با تعهد مثال‌زدنی خود آرامش و امنیت دومین فرودگاه پرترافیک کشور، با 540‌هکتار مساحت و تردد روزانه 40‌هزار مسافر و مراجعه‌کننده را تامین کرده و آرامش و رفاه را برای مردم به ارمغان می‌آورند.

وی افزود: بدون شک امنیت شهرها و مراکز استان‌ها حاصل ازخودگذشتگی نیروی جان‌برکف و مقتدر پلیس است که شاید زحمات ایشان هرگز به چشم نیاید ولی همواره مطلع می‌شویم که مرزبانان شریف، پرسنل و سربازان نیروی انتظامی چه مظلومانه به شهادت می‌رسند تا با خون پاک خود امنیت کشور را تضمین کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان در ادامه خاطرنشان کرد: باید برای کسانی که کار امنیتی می‌کنند هزینه کنیم و با تامین نیازها و تخصیص تجهیزات و امکانات مدرن و بروز دغدغه آنان را برطرف کنیم.

قاسم‌زاده در ادامه گفت: خوشبختانه همدلی و تعامل سازنده‌ای بین تمامی نیروهای نظامی و ارگان‌های مستقر در فرودگاه مشهد وجود دارد که منجر به ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف ایران شده است.

ساختمان جدید پلیس فرودگاه مشهد با 5 هزار مترمربع مساحت کل عرصه، 3 هزار و دویست مترمربع زیربنا و اعتباری بالغ‌بر 55 میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به بهره‌برداری رسیده است.

در پایان مراسم افتتاحیه از دست‌اندرکاران پروژه و فرماندهی و پرسنل پلیس فرودگاه مشهد با اهدای لوح تقدیر و هدایا قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.