بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ بازدید معاون برنامه‌ریزی شرکت فرودگاه‌ها از پروژه‌های فرودگاه اهواز

95‌درصد توسعه ترمینال داخلی فرودگاه اهواز پیشرفت داشته است.

بازدید معاون برنامه‌ریزی شرکت فرودگاه‌ها از پروژه‌های فرودگاه اهواز
تین نیوز

معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پروژه‌های ترمینال جدید خارجی و توسعه ترمینال داخلی فرودگاه اهواز دیدن کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خوزستان، حمیدرضا سیدی در این دیدار از تلاش های انجام‌شده برای پیگیری دریافت سند مالکیت فرودگاه اهواز و برطرف کردن موانع و معارضان قدردانی کرد.

هم‌چنین محمدرضا رضایی، مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان، گفت: فرودگاه اهواز دارای پتانسیل‌های فراوانی است و هر روز این نیاز بیشتر احساس می‌شود.

وی تاکید کرد: در صورت تخصیص اعتبار می‌توان چند پروژه مهم از جمله تاکسی وی موازی، ساختمان تکنیکال بلاک و افزایش محل پارک هواپیما را در این فرودگاه کلید زد.

وی درباره پروژه‌های در دست اجرای فرودگاه اهواز عنوان کرد: ساخت ترمینال جدید خارجی فرودگاه اهواز از آبان سال 92 آغازشده و انتظار می‌رفت در مدت تعیین‌شده به اتمام برسد که ضعف در کار پیمانکار باعث تاخیر در پایان عملیات این پروژه شده است.

رضایی در پایان گفت: پروژه توسعه ترمینال داخلی اکنون با 95 درصد پیشرفت به بهره‌برداری رسیده و پروژه عملیاتی کردن پست برق آن نیز رو به اتمام است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.