بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ آمادگی فرودگاه مهرآباد برای مقابله با سیل

با توجه به پیش بینی وقوع سیل در استان تهران تمهیدات لازم برای پیشگیری از آبگرفتگی در ایرساید و لندساید فرودگاه مهرآباد اندیشیده شده است.

آمادگی فرودگاه مهرآباد برای مقابله با سیل
تین نیوز

با توجه به پیش بینی وقوع سیل در استان تهران تمهیدات لازم برای پیشگیری از آبگرفتگی در ایرساید و لندساید فرودگاه مهرآباد اندیشیده شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، روز پنجم فروردین سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از سطوح پروازی فرودگاه مهرآباد و وضعیت رودخانه کن تمهیدات در نظر گرفته شده برای مقابله با شرایط جوی نامناسب را رصد کرد و گفت: فرودگاه مهرآباد به عنوان مرکز امدادرسانی به تمام کشور باید در آمادگی کامل باشد.

میرسعید صفی‌نیا، مدیرکل فرودگاه مهرآباد نیز گفت: با این‌که از روز پنجم فروردین بارندگی به صورت مداوم در تهران ادامه دارد، خوشبختانه نشست و برخاست پروازها به شرط مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه مقصد بدون وقفه انجام می شود و اقدامات لازم در فرودگاه مهرآباد برای مقابله با شرایط موجود و جلوگیری از ایجاد خسارت بر اثر بارندگی شدید انجام شده است.

صفی نیا تاکید کرد: از زمان آغاز بارش، نیروهای عملیاتی در فرودگاه مهرآباد به صورت آماده باش مستقر و تجهیزات فنی و ناوبری و نیز وضعیت رودخانه کن بررسی شده است.

وی گفت: فرودگاه مهرآباد کاملا برای هدایت و خدمت رسانی به پروازهای امدادی آماده است و هماهنگی لازم نیز با کمیته مدیریت بحران ستاد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و مدیریت بحران استان تهران انجام شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.