بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان:

فرودگاه‌های خوزستان در معرض آب گرفتگی نیستند

محمدرضا رضایی با بیان اینکه فرودگاه‌های این استان در معرض آب گرفتگی نیستند، گفت: تا روز گذشته نزدیک به ۲۷۰ پرواز امدادی در فرودگاه اهواز انجام شده است.

فرودگاه‌های خوزستان در معرض آب گرفتگی نیستند
تین نیوز

 

محمدرضا رضایی با بیان اینکه فرودگاه‌های این استان در معرض آب گرفتگی نیستند، گفت: تا روز گذشته نزدیک به ۲۷۰ پرواز امدادی در فرودگاه اهواز انجام شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا رضایی، مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان با اشاره به اینکه فرودگاه‌های این استان در معرض خطر آب گرفتگی نیستند، گفت: سیلاب عمدتا به سمت مناطقی حرکت کرده که فرودگاهی در آن مناطق وجود ندارد، بنابراین تاکنون مشکلی برای فرودگاه‌های خوزستان پیش نیامده و تمام پنج فرودگاه استان عملیاتی هستند.

رضایی سپس به انجام پروازهای امدادی در فرودگاه‌های خوزستان اشاره کرد و افزود: از زمان بروز سیل و اعلام شرایط اضطراری امدادرسانی به مناطق سیلزده ادامه دارد و تا روز گذشته ۳۰ نشست برخاست هواپیمایی کارگو و ۲۳۸ نشست و برخاست بالگرد را در فرودگاه اهواز هدایت کرده‎ایم.

وی با اشاره به اینکه در این پروازها اقلام مختلفی از جمله مواد غذایی، چادر، زیرانداز، چکمه، وسایل بهداشتی منتقل شده‎اند، گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر وسایط پرنده بهترین شیوه برای انتقال حجم بالای تجهیزات از جمله چادر و مواد غذایی به استان و نیز محل‎های سیل‎زده هستند، فرودگاه اهواز تا پایان عملیات امدادرسانی با تمام توان خدمات لازم را به انواع پروازها ارائه خواهد کرد.

رضایی همکاری و خدمت‎رسانی به ارگان‎ها و سوخت‎رسانی به بالگردها و هواپیماها، تشکیل جلسه مدیریت بحران با معاونان، حراست، کارشناسان فرودگاه، شرکت‎های هواپیمایی و ارگان‎های امنیتی فرودگاه، اعلام آماده باش به کارکنان فرودگاه و شرکت در جلسات مدیریت بحران استان را از جمله اقدامات فرودگاه اهواز از زمان وقوع سیل در این استان برشمرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.