تغییر در معاونت توسعه مدیریت و منابع در زمان مناسب و مقتضی انجام شد
معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع در مراسم تکریم خود گفت: تغییر معاون توسعه مدیریت و منابع به حق هم در موقع مناسب و مقتضی خودش انجام شده است و آقای شورمیج انتخاب بسیار خوبی از داخل شرکت محسوب میشود.
معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع در مراسم تکریم خود گفت: تغییر معاون توسعه مدیریت و منابع به حق هم در موقع مناسب و مقتضی خودش انجام شده است و آقای شورمیج انتخاب بسیار خوبی از داخل شرکت محسوب میشود.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابطعمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، محمدرضا امامی در این مراسم که امروز، 28 اردیبهشت، با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان شرکت و همچنین مدیران معاونت توسعه مدیریت و منابع، در سالن جلسات روابطعمومی برگزار شد، گفت: در سه سال و نیم گذشته در حد اختیارات تفویضی و توان همکاران، اتفاقات خوبی افتاد و من از زحمات همه همکارانم در ستاد و در فرودگاهها تشکر میکنم.
وی در مورد بخشی از عملکرد خود در این حوزه گفت: ما به عنوان شرکت پیشرو اقدام به تدوین سند راهبردی سرمایه انسانی کردیم که در ریاست جمهوری به تصویب اولیه رسیده است و حالا بنا بر مقتضیات روز میتوان آن را بهینهسازی کرد، در سامانه BPMS نیز اطلاعات بهروز و مختلف نیروهای انسانی کل شرکت درج شده و ثبت ماموریتها نیز به این سامانه متصل شده است که صرفهجویی زیادی را برای شرکت به وجود آورد. همچنین سامانه پرداخت وام و تسهیلات نیز به BPMS متصل شده و سقف پرداختها نیز افزایش پیدا کرده است.
وی ادامه داد: بستر امور اداری و پرسنلی نیز به نحوی فراهم شده است که احکام حقوقی با سرعت ابلاغ شود به طوری که اکنون از جمله شرکتهای پیشرویی هستیم که در این ماه حقوقها را بر اساس احکام جدید واریز خواهیم کرد.
امامی با اشاره به اینکه شناسایی و اصلاح فرآیندها کار دشواری است، ادامه داد: در این زمینه هم اقدام کردیم و با اصلاح بیش از 20 مورد آنها توانستیم استفاده از کاغذ را کاهش دادیم. در بحث آموزش نیز براساس ISO10015 به طور فرد به فرد اقدام به نیازسنجی کردیم و اکنون بیش از 75 درصد آموزشها تخصصی و اختصاصی شدهاند و بسترهای لازم برای آموزشهای الکترونیکی هم فراهم شده است که در صورت رفع مشکلات اینترنت قابل اجرا هستند.
وی ادامه داد: در بحث مالی هم اصلاح نرخ استهلاک موجب شد هزینهها بسیار کاهش یابد و برای کاهش تردد پیمانکاران و افزایش رضایت آنها و همچنین افزایش سلامت اداری برنامهریزی کردیم. در مورد خرید تجهیزات و سامانهها هم آقای محمدی و همکارانشان بسیار خوب عمل کردند و در فرصت برجام خریدهای بسیار خوبی انجام شد.
محمد امامی با اشاره به اینکه حوزه توسعه مدیریت و منابع در شاخصهای اصلی این حوزه یعنی برگزاری مجامع و گزارشهای حسابرسی و همچنین کاهش شکایتها و آرامش سازمانی به وضعیت خوبی نسبت به قبل رسیده است، گفت: ما تلاشهای زیادی کردیم که به دلیل برخی محدودیتها به نتیجه نرسید اما یکی از مهمترین طرح های ما که امیدوارم ادامه پیدا کند بحث مستندسازی دانش در شرکت است به شکلی که دانش عقلی و نقلی پیشکسوتان و افراد با سابقه شرکت را گردآوری کرده و به منبعی برای آموزش تبدیل کنیم تا این سرمایهها از بین نروند.