بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ اصلاح مسیر تردد هواپیما در فرودگاه رامسر بررسی شد

معاون عملیات فرودگاهی در سفر به رامسر به بررسی فرایند و فضاهای عملیات روشنایی باند و نیز مقاوم‌سازی و اصلاح مسیر تردد حرکت هواپیما از باند به پارکینگ فرودگاه رامسر پرداخت.

اصلاح مسیر تردد هواپیما در فرودگاه رامسر بررسی شد
تین نیوز

معاون عملیات فرودگاهی در سفر به رامسر به بررسی فرایند و فضاهای عملیات روشنایی باند و نیز مقاوم‌سازی و اصلاح مسیر تردد حرکت هواپیما از باند به پارکینگ فرودگاه رامسر پرداخت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، به دنبال بازدید اخیر رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت از فرودگاه رامسر و تأکید وی بر برطرف کردن هرچه سریع‌تر موانع و بهره‌برداری از باند جدید این فرودگاه، 14 مرداد مصطفی صفایی، معاون عملیات فرودگاهی به همراه محمدرضا زحمتکشان سرپرست اداره کل عمران و توسعه فرودگاه‌ها از نزدیک به بررسی اولیه فرایند اجرای دو پروژه روشنایی باند و نیز مقاوم‌سازی و اصلاح مسیر تردد هواپیما از باند به پارکینگ پرداخت.

سعداله وطن‌خواه در این رابطه گفت: سیویل ورک پروژه روشنایی باند فرودگاه رامسر به پایان رسیده و در مدت دو ماه عملیات نصب چراغ و کابل‌کشی انجام می‌شود. 

وی افزود: با تأکید معاونت عملیات فرودگاهی مقرر شد آزمایشگاه مکانیک خاک نمونه‌برداری لازم را برای آغاز پروژه مقاوم‌سازی و اصلاح مسیر تردد هواپیما از باند به هواپیما انجام دهد و پس از اعلام نتیجه (ظرف یک هفته) فرایند اجرای این طرح آغاز شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.