رضایت سنجی از رعایت پروتکلهای بهداشتی فرودگاهها در بدو سوار شدن به هواپیما
مدیر دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی از پایش رضایت مندی مسافران در خصوص رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصلهگذاری اجتماعی از اردیبهشت ماه امسال هنگام سوار شدن به هواپیما (اتوبوسهای حمل مسافر) در فرودگاههای کشور خبر داد.
مدیر دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی از پایش رضایت مندی مسافران در خصوص رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصلهگذاری اجتماعی از اردیبهشت ماه امسال هنگام سوار شدن به هواپیما (اتوبوسهای حمل مسافر) در فرودگاههای کشور خبر داد.
به گزارش تین نیوز، مجتبی رنجبر گفت: در این راستا برای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کووید19، در هر اتوبوس، چندین اعلان کنسول دیجیتال مبتنی بر QR-code نصب شده و مسافران میتوانند با استفاده از تلفن همراه خود و اسکن QR-code موجود در تابلوها، میزان رضایتمندی خود را از رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اعلام کنند.
مدیر دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی افزود: در این پایش، مسافران علاوه بر اعلام سطح رضایت خود از رعایت پروتکلهای بهداشتی در هنگام سوار شدن به هواپیما و همچنین ثبت مبدا و مقصد و شماره پرواز، میتوانند نظرهای پیشنهادی خود را نیز برای بهبود شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی مطرح کنند.
به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، وی گفت: داده ها و نتایج حاصل به صورت آنی و در لحظه از طریق دفتر نظارت بر کیفیت خدمات فرودگاهی پایش میشود.