بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

رشد ۱۲ درصدی پذیرش مهمانان نوروزی در فرودگاه خرم‌آباد

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد گفت: براساس آمار ثبت شده در سامانه آمار از شروع پروازهای نوروزی تا هفتم فروردین ماه، ۲۰ پرواز ورودی و خروجی انجام و تعداد ۱۳۴۷ نفر مسافر ورودی و خروجی از این فرودگاه استفاده کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

رشد ۱۲ درصدی پذیرش مهمانان نوروزی در فرودگاه خرم‌آباد
تین نیوز

علی کاملی، اظهار کرد: همزمان با تشکیل ستاد سفرهای نوروزی در کشور کمیته تسهیلات با محوریت خدمات سفرهای نوروزی با حضور کلیه واحدهای فرودگاهی و ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خدمات‌رسان تشکیل و برای ارائه خدمات بهتر برنامه‌ریزی انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: اهم اقدامات بطور خلاصه شامل مناسب‌سازی، زیباسازی و تمیز کاری ترمینال، محوطه، پاویون، نمازخانه‌ها و ساختمان‌های جانبی، آذین‌بندی و برپایی سفره هفت سین با الهام از فرهنگ اصیل استان، پخش موسیقی محلی، پذیرایی با شیرینی و شکلات از میهمانان نوروزی در روز عید، استقرار میز خدمات و تلفن پاسخگوی ۰۶۶۳۱۰۴۰۰۰۰ برای ثبت پیشنهادات، انتقادات و شکایات، حضور دائم مدیر یاجانشینان مدیر در محل ترمینال، فعال کردن غرفه فروش صنایع‌دستی و محصولات فرهنگی لرستان، اسکان و پذیرایی از همکاران فرودگاهی در مهمانسراها و مأمورسراهای فرودگاه و ... است.

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد، تصریح کرد: براساس آمار ثبت شده در سامانه آمار از شروع پروازهای نوروزی تا هفتم فروردین ماه، ۲۰ پرواز ورودی و خروجی انجام و تعداد ۱۳۴۷ نفر مسافر ورودی و خروجی از این فرودگاه استفاده کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.