باید بستر لازم برای آشنایی افکار عمومی با صنعت هوانوردی ایجاد شود
سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه ها تاکید کرد: باید بستر لازم برای آشنایی نمایندگان افکار عمومی با صنعت هوایی ایجاد شود تا در بحران بتوان از ظرفیت رسانه ها استفاده کرد.
سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه ها تاکید کرد: باید بستر لازم برای آشنایی نمایندگان افکار عمومی با صنعت هوایی ایجاد شود تا در بحران بتوان از ظرفیت رسانه ها استفاده کرد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ رضا کارگر در دیدار با اصحاب رسانه استان هرمزگان که در روز نهم خرداد ماه انجام شد، اظهار کرد: دغدغه رسانه ها کاملا به حق است اما باید پذیرفت که نمایندگان افکار عمومی هنوز به قدر کافی با پیچیدگی صنعت هوانوردی آشنا نیستند و باید بستر لازم برای آشنایی آن ها با صنعت ایجاد شود تا در بحران بتوان از ظرفیت رسانه ها استفاده کرد.
وی با بیان اینکه به صورت شبانه روزی خود را در دسترس رسانه ها قرار داده ایم، گفت: انتظار داریم اگر نقدی از جانب رسانه ها انجام می شود از روی انصاف باشد. در این صورت بدون شک خود را موظف به پاسخگویی و حل موضوع مطرح شده می دانیم.
سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه ها گفت: رسانه های استانی را نمایندگان افکار عمومی هر منطقه می دانیم و اعتقاد داریم در ساختمان ستادی و پشت درب های بسته نمی توان از مطالبات مردم جویا شد، به همین دلیل به صورت میدانی با رسانه های گوناگون در کشور دیدار می کنیم.
سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه ها ضمن تاکید بر لزوم برقراری تعامل با رسانه های داخلی، گفت: اگر این تعامل برقرار و روایت اول از آن ما باشد دیگر رسانه های معاند حرفی برای گفتن نخواهند داشت.
کارگر گفت: از رسانه های متعهد و حرفه ای فعال در سراسر کشور انتظار داریم که فرصت سرمایه گذاری در فرودگاه های کشور را با هدف جلب مشارکت عمومی و تحقق شعار سال، به خوبی تبیین کنند.
سرپرست روابط عمومی در این سفر همچنین با دلفاردی مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان دیدار کرد و ضمن تشریح اهداف روابط عمومی به اهم فعالیت های این حوزه در یک سال اخیر اشاره کرد و گفت: بدون شک حضور میدانی گروه روابط عمومی در فرودگاه ها تاثیر به سزایی در اتخاذ تصمیمات کلان خواهد داشت.
کارگر خاطرنشان کرد: مدیران فرودگاهی هرچه تعامل بیشتری با رسانه ها داشته باشند، شاهد انتشار اخبار منفی کمتری خواهیم بود. همانطور که در عملیات نوروز با وجود حجم بالای کار، حتی یک خبر منفی از فرودگاه های ایران در هیچ رسانه ای منتشر نشد.
وی ضمن تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم بهره مندی از پیوست تبلیغاتی گفت: ساماندهی فضای مجازی، ساماندهی رسانه های محیطی و پیوست های تبلیغاتی در پروژه ها جزو مهم ترین اهداف روابط عمومی شرکت فرودگاه ها است و برای رسیدن به این اهداف مصمم هستیم.
دلفاردی مدیرکل فرودگاه های هرمزگان در این دیدار گفت: روابط عمومی چشم و گوش مدیران هر مجموعه است و نقش مهمی در تبیین اقدامات انجام شده ایفا می کند.
وی خاطرنشان کرد: اکنون در آستانه بهره برداری از فاز نخست پروژه محوطه سازی فرودگاه بندرعباس هستیم و روابط عمومی نقش پررنگی در نمایش ارزش افزوده این پروژه دارد.
مدیرکل فرودگاه های هرمزگان تاکید کرد: روابط عمومی را زبان گویای خود می دانیم و انتظار داریم بیانگر مشکلاتی مانند کمبود نیروی متخصص در فرودگاه بندرعباس باشد.
گفتنی است؛ سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه ها در جریان سفر به بندرعباس با حضور در ساختمان رسانه صبح ساحل، ضمن دیدار با یکی از قدیمی ترین رسانه های هرمزگان، به تبیین اتفاقات فرودگاهی و بررسی شرایط جهت هم افزایی با این رسانه پرداخت.