راهاندازی دفتر رسیدگی به گران فروشی بلیت هواپیما در فرودگاه اهواز
تین نیوز | مدیرکل فرودگاههای استان خوزستان از افتتاح دفتر رسیدگی به شکایات مسافران بهمنظور جلوگیری از فروش بلیطهای چارتری و گرانتر از نرخ مصوب در فرودگاه اهواز خبر داد.
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی فرودگاههای استان خوزستان؛ محمدسعید شرفی مدیرکل فرودگاههای استان خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: با هماهنگی ادارهکل صنعت، معدن و تجارت و فرودگاه اهواز دفتر رسیدگی به شکایات ایجاد و در ترمینال داخلی این فرودگاه گشایش یافت.
شرفی افزود؛ در این دفتر گروه مشترکی از ارگانهای مختلف ذکر شده مستقر و به شکایات شهروندان و مسافران با تشکیل پرونده در خصوص خرید و فروش بلیتهای گرانتر از نرخ مصوب رسیدگی خواهد شد.
وی گفت: این دفتر با توجه به افزایش فروش بلیتهای چارتری و گرانتر از قیمت مصوب در مسیرهای پرتردد ایجاد شده که از جمله این مسیرها میتوان به مسیر اهواز-تهران، اهواز-مشهد، اهواز – اصفهان و اهواز – شیراز اشاره کرد.
مدیرکل فرودگاههای استان خوزستان ادامه داد؛ شرکتهای هواپیمایی به جای اینکه خود اقدام به فروش بلیت کنند از طریق شبکههای سراسری و آژانسها، بلیتها را بهطور یکجا به یک نفر فروخته و افراد سوء استفادهگر، این بلیتها را چند برابر قیمت به فروش میرسانند.
وی اشاره کرد: در این شعبه سیار از تعزیرات، در صورت مشاهده تخلف و فروش بلیط گرانتر از قیمت مصوب، در همان محل پرونده تشکیل داده و حکم قضایی صادر میشود.
شرفی مشکلاتی از این دست را نیز باعث سلب اعتماد مردم از صنعت هوانوردی دانست و ابراز امیدواری کرد: با همکاری دستگاههای ذیربط سعی در رفع مشکلات مربوطه داریم.