بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

پیام تبریک رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت به مناسبت روز جانباز

پیام تبریک رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت به مناسبت روز جانباز
تین‌نیوز | رحمت‌اله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در پیامی فرا رسیدن تولد قمر بني‌هاشم حضرت اباالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز را به كاركنان ستادي و فرودگاهي به ويژه جانبازان عزيز و خانواده‌هاي گرامي آنان تبریک گفت.
 

به‌ گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ در پیام رحمت‌اله مه‌آبادی آمده است: «هنگامي كه تقويم به چهارم شعبان مي‌رسد، چشم‌ها مبهوت مي‌شوند از ابهت يك ولادت؛ ولادت پاك‌نهادي كه اسطوره وفا، شهامت، رشادت و جانبازي است و در يك كلام عبد صالح پروردگار. تولد قمر بني‌هاشم حضرت اباالفضل‌العباس(ع) آنقدر باشكوه و شورآفرين است كه فقط بايد دست احترام به سينه گذاشت و به شكرانه‌اش در برابر خداوند سبحان٬ سر تعظيم فرود آورد چراكه: "عباس(ع) آمد تا برادری را معنا کند، وفا را شرح دهد، ایثار را الگو باشد، شجاعت را تفسیر کند و دلاوری را مصداقی والا گردد. میلادش مبارک."

و آنگاه كه چنين فرخنده روزي را به نام ارزشمند جانباز نامگذاري مي‌كنند، مقام چهارم شعبان در ديدگان و قلب‌مان متجلي مي‌گردد و سخن اين‌گونه بر لب جاري مي‌سازيم كه "ای جانبازعزيز! فُراتِ جان تو، سقّای خیمه‌ تشنگان وطن بوده است تا امروز، در سایه امن ایمان، هيمنه سقاي كربلا، عبّاس(ع) را در آیینه وجود تو تجسم كنيم درود و سلام خدا بر تو ای جانباز سلحشورکه زیباترین لحظات اوج در بال‌های شکسته‌ات نهفته است."

و چه زيبا فرموده‌اند رهبر فرزانه انقلاب كه:"جانبازان هم شهداى زنده‌اند؛ شما جانبازان عزيز هم مثل شهدا هستيد؛ شهيد هم همين ضربه‌اى را كه جانباز تحمل كرده است، او هم تحمل كرده؛ سرنوشت او پرواز و رفتن بود، سرنوشت اين فعلا ماندن. خانواده‌ى شهدا، پدر و مادر شهيد، همسر شهيد، فرزندان شهيد، برادران و خواهران و خويشاوندان شهيد، پدران و خواهران و همسران جانبازان بايد افتخار كنند."

اينجانب ولادت با سعادت حضرت اباالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به همه كاركنان ستادي و فرودگاهي به‌ويژه جانبازان عزيز و خانواده‌هاي گرامي آنان تبريك و تهينت عرض نموده و توفيق پيروي از سيره نوراني آن حضرت را از خداوند متعال مسئلت مي نمايد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.