بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ تولید بیش از 75 هزار تن آسفالت و 20 هزارمترمکعب بتن در بهار 1400

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد گفت: طی سه ماه گذشته از سال جاری بیش از 75 هزار تن آسفالت و 20 هزارمترمکعب بتن توسط این سازمان تولید شده است.

تولید بیش از 75 هزار تن آسفالت و 20 هزارمترمکعب بتن در بهار 1400
تین نیوز

امیرسیاوش حجازی در این خصوص افزود: از ابتدای سال 1400 تا انتهای خردادماه سال جاری، سازمان عمران شهرداری مشهد توانست بیش از 75 هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهید مجیدی و بیش از 20 هزارمترمکعب بتن در کارگاه تولیدی المهدی (عج) تولید کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی اضافه کرد: سازمان عمران با تولید بیش از 12500 مترمکعب بتن در فروردین و اردیبهشت سال جاری نسبت به دوماهه اول سال گذشته، رشد بیش از 320 درصدی داشته که خود یک رکورد محسوب می شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد تصریح کرد: این تولیدات جهت استفاده در پروژه‌های عمرانی شهر تولید می‌شوند که در مقایسه قیمتی نسبت به سایر بخش‌های تولیدی استان و کشور به صرفه و صلاح شهرداری مشهد است.

حجازی ادامه داد: سازمان عمران همچنین در سال 1399 توانست با تولید بیش از 440 هزار تن آسفالت، بیش از 2 میلیون و 200 هزار مترمربع پخش آسفالت در معابر شهری و پروژه های عمرانی و همچنین تولید بیش از 69 هزار مترمکعب بتن، رکورد جدیدی را به ثبت برساند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.