بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ 20هزار راننده ناوگان حمل و نقل بار خدمات پزشکی با تخفیف دریافت کردند

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد از ارائه آزمایشات پزشکی با 80درصد تخفیف برای 20هزار راننده ناوگان حمل و نقل بار درون شهری خبر داد.

 20هزار راننده ناوگان حمل و نقل بار خدمات پزشکی با تخفیف دریافت کردند
تین نیوز

علی باخرد در این خصوص گفت: یکی از دغدغه های ما ارائه خدمات رفاهی مناسب به فعالان بخش ناوگان حمل و نقل بار درون شهری بخصوص در حوزه خدمات بهداشتی و پزشکی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی با اشاره به اهمیت سلامت این رانندگان و تعرفه بالای خدمات درمانی افزود: خوشبختانه با پیگیری های بسیار به ویژه پیگیری های معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد، مدیریت شهری این موضوع را مورد توجه ویژه قرار داد و موافقت های لازم برای ارائه خدمات سلامت در قالب آزمایشات پزشکی ویژه رانندگان با تخفیف ویژه اخذ شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد اضافه کرد: برهمین اساس ما نیز بلافاصله طی تفاهمنامه ای با مدیریت مراکز پزشکی شهرداری مشهد، این طرح را آماده اجرا کردیم.

باخرد تصریح کرد: بر اساس این طرح برای رانندگان واجد شرایط، برای هر نفر 22نوع آزمایش مختلف انجام خواهد شد که با تشخیص پزشک متخصص می تواند تا 31 مورد نیز افزایش داشته باشد.

وی، مدت زمان اجرای این طرح را یکسال اعلام و در تشریح نحوه اطلاع رسانی به رانندگان واجد شرایط اظهار کرد: این افراد از طریق دریافت پیامک در جریان مکان و زمان مراجعه به مراکز پزشکی شهرداری مشهد قرار می گیرند و با پرداخت تنها 50 هزار تومان از بسته خدمات آزمایشات پزشکی با 80درصد تخفیف بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد ادامه داد: امیدواریم بزودی شرایط ارائه خدمات بیمه تکمیلی نیز به رانندگان فراهم شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.