بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

1000 دستگاه اتوبوس به کمک ناوگان شهری پایتخت می آیند

تحویل ۱۰۰ دستگاه اتوبوس های سه کابین وزارت کشور و تخصیص ۳۹۴ دستگاه از سهمیه مصوب اتوبوس شهر تهران از سوی وزارت کشور در دستور کار است.

1000 دستگاه اتوبوس به کمک ناوگان شهری پایتخت می آیند
تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: تحویل ۱۰۰ دستگاه اتوبوس های سه کابین وزارت کشور و تخصیص ۳۹۴ دستگاه از سهمیه مصوب اتوبوس شهر تهران از سوی وزارت کشور در دستور کار است.

به گزارش تین نیوز، مهدی علیزاده سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در سال جدید برای حمل و نقل عمومی خصوصا بخش اتوبوسرانی، مدیریت شهری اهتمام ویژه ای داشته و حتی منابع مالی خوبی هم پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: هدف، توسعه و نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی شهری تهران بویژه در بخش اتوبوسرانی است و قرار است در سال ۱۴۰۲، تحویل الباقی ۵۰۶ دستگاه اتوبوس های مربوط به قرارداد های وزارت کشور و شرکت تولید کننده داخلی انجام شود.

علیزاده بیان کرد: در همین راستا در صورت تحقق قرارداد های مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در امر توسعه حمل ونقل عمومی و نیز تسهیل و کارسازی فرایند واردات اتوبوس به کشور، تامین و بکارگیری ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز امکان پذیر خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.