بازدید سایت : ۳۶۵۲۸

◄ چرا متخصصان حمل و نقل و ترافیک، تونل ۹ کیلومتری شهرداری تهران را گردن نمی گیرند؟

هیچ یک از متخصصان حمل و نقل و ترافیک، از توضیحات پیمانکاران شهرداری در خصوص کلنگ زنی این پروژه، قانع نشده اند و همگی مخالف کلنگ زنی این پروژه هستند.

چرا متخصصان حمل و نقل و ترافیک، تونل ۹ کیلومتری شهرداری تهران را گردن نمی گیرند؟
تین نیوز |

جمعی از متخصصان حمل و نقل پیشنهاد می کنند: در صورت تایید کلنگ زنی تونل غیرکارشناسی شهید متوسلیان، توسط شورای اسلامی شهر تهران، مردم تهران در دور بعدی انتخابات به هیچ یک از اعضای فعلی این شورا، رای ندهند.

به گزارش تین نیوز، این متخصصان در خصوص پیشنهاد مذکور توضیح داد: درصورت تایید کلنگ زنی تونل شهید متوسلیان اثبات می شود، نمایندگان خوبی نبوده اند و نمی توانند منافع مردم را در اولویت قرار دهند و به راحتی زیر بار حرف زور می روند.

بیشتر بخوانید:

هشت ابرپروژه شهر تهران ۹۵۰ هزار میلیارد تومان منابع لازم دارد/ تونل شهید متوسلیان توجیه فنی و اقتصادی ندارد

هشدار به شورای شهر و وزیر راه و شهرسازی/ ضرورت جلوگیری از ورود شهرداری تهران به باتلاق تونل شهید متوسلیان

قابل ذکر است در جلسه بررسی پروژه تونل ۹ کیلومتری شهید متوسلیان در شورای شهر تهران که حضور معاونان شهرداری تهران برگزار شد،  هیچ یک از متخصصان حمل و نقل و ترافیک، از توضیحات پیمانکاران شهرداری در خصوص کلنگ زنی این پروژه، قانع نشدند و همگی مخالف کلنگ زنی این پروژه هستند.

مهدی حسن زاده، متخصص حوزه حمل و نقل و ترافیک، مخالفت خود را به صراحت بیان نمود که خلاصه ای از آن در ویدیوی پیوست مشاهده می شود.

متخصصان حمل و نقل اعتقاد دارند، حمل و نقل عمومی باید گسترش پیدا کند چرا که احداث ابر پروژه های بتن آرماتوری برای عبور خودروهای شخصی، خیلی وقت است که منسوخ شده و جواب نداده و چنین ابرپروژه هایی صرفا برای پیمانکاران نان دارد و مردم هیچگونه بهره ای از آنها نخواهند برد.

به گفته وی، عطش کلنگ زنی پروژه جدید و شهر فروشی توسط مسئولان کلانشهرها در دوران های مختلف، همیشه برای مردم دردسرساز شده و مسئولان باید با طرح های حمل و نقل عمومی و ارتقای ناوگان، نیاز مردم را رفع کنند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.