بازدید سایت : ۲۶۱۲۰
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی اعلام کرد:

پایان پروازهای برگشت حجاج با میانگین تاخیر 26 دقیقه

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی از اعلام پایان پروازهای حجاج اظهار کرد: میانگین تاخیر پروازهای برگشت حجاج 26 دقیقه بوده است.

پایان پروازهای برگشت حجاج با میانگین تاخیر 26 دقیقه
تین نیوز

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی از اعلام پایان پروازهای حجاج اظهار کرد: میانگین تاخیر پروازهای برگشت حجاج 26 دقیقه بوده است.

سعید چلندری بیان کرد: میانگین تاخیرها در حد بسیار مطلوب بود و این تاخیرها نیز عمدتا به ترافیک سنگین پروازها در فرودگاه جده در ایام بازگشت حجاج مربوط می شد.

فرزادی پور مدیرعامل هما نیز در این باره اظهار کردد: میانگین تاخیرات رفت و برگشت حج ۴۰ دقیقه بود که رکورد جدیدی در میزان کمترین تاخیر در انجام پروازهای حج در سال‌های گذشته بود که حاصل تلاش همه دست‌اندرکاران عملیات بزرگ حج تمتع است.

وی بیان کرد: بر خود لازم می‌دانم از همه‌ همکاران در سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان حج و زیارت، شرکت فرودگاه‌های کشور، شهر فرودگاهی حضرت امام (ره)، پلیس فرودگاه، سپاه امنیت هواپیمایی، هواپیمایی آسمان و شرکت هواپیمای آوا ایر که در انجام عملیات برگشت به ما کمک کردند تشکر و سپاسگزاری کنم و برای حجاج عزیزمان حجی مقبول آرزومندم و برای همکارانم در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و همه همراهان که در سایر بخش‌ها در مسیر اجرای این عملیات بزرگ در کنار ما بودند و به ما کمک کردند اجر و پاداش الهی خواستارم.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.