هیجان برقی شدن در شهرداری تهران
باید تمام مسائل برقی شدن از جمله صرفه اقتصادی، مشکلات زیست محیطی، اقبال مسافران و... در نظر گرفته شود و نباید همه تخم مرغ های خود را یعنی اتوبوس، موتور و تاکسی را در سبد برقی شدن بگذاریم.
![هیجان برقی شدن در شهرداری تهران](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/i1llCdrJKDap/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLO2d1WjTrcij/%D8%AA%D8%B4%DA%A9%D8%B1%DB%8C+%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C.jpg)
سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درخصوص نتایج مطالعات مرکز پژوهش های مجلس درخصوص برقی شدن ناوگان اتوبوسرانی می گوید: «درحال حاضر هیجان برقی شدن وجود دارد اما در عمل کار بزرگی ندیده ایم، در کشورهایی هم که ناوگان خود را برقی کرده اند تدریجی و با شیب ملایم بوده است.»
تشکری هاشمی تاکید می کند: «باید تمام مسائل برقی شدن از جمله صرفه اقتصادی، مشکلات زیست محیطی، اقبال مسافران و... در نظر گرفته شود و نباید همه تخم مرغ های خود را یعنی اتوبوس، موتور و تاکسی را در سبد برقی شدن بگذاریم.
منبع:
اکوایران