بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ قول مساعد وزیر در تکمیل پروژه‌های عمرانی استان فارس

قول مساعد وزیر در تکمیل پروژه‌های عمرانی فارس با جدیت دنبال می‌شود.

قول مساعد وزیر در تکمیل پروژه‌های عمرانی استان فارس
تین نیوز

 استاندار فارس گفت: روند اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی این استان ازجمله پروژه‌های کلان راه‌سازی با جدیت دنبال می‌شود.

به گرازش تین‌نیوز وبه نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، اسماعیل تبادار افزود: وزیر راه و شهرسازی برای کمک به بهره‌برداری از برخی پروژه‌های کلان این استان در سال جاری قول مساعد داد.

استاندار فارس ادامه داد: آزادراه شیراز - اصفهان، راه‌آهن اقلید-یزد و آغاز عملیات راه‌آهن شیراز-بوشهر و چندین پروژه راه‌سازی دیگر ازجمله مواردی بود که با وزیر راه و شهرسازی مطرح و درباره آنها گفت‌وگو شد.

تبادار اظهار کرد: هم‌اینک نزدیک به 500 کیلومتر بزرگراه و 300 کیلومتر آزادراه در این استان در دست اجرا است که امیدواریم آزادراه 225 کیلومتری شیراز- اصفهان تا پایان امسال آماده بهره‌برداری شود.

وی ادامه داد: در نشست با وزیر راه و شهرسازی همچنین مباحثی درباره آرامگاه حافظ و سعدی و گذر عرفان مطرح شد که با توجه به قول گذشته وزارت راه و شهرسازی برای کمک به توسعه این مکان‌ها، مقرر شد تملک اطراف این دو آرامگاه در دستور کار قرار گیرد.

او گفت: پروژه قطعه اول بزرگراه لار - خنج هم از دیگر مواردی بود که در دیدار با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد.

تبادار افزود: قطعه اول این پروژه به طول هشت و شش دهم کیلومتر است و یک تونل 2 هزار و 650 متری نیز در این قطعه واقع‌شده که با افتتاح و به بهره‌برداری از این تونل یکی از گردنه‌های سخت گذر حذف می‌شود و تصادفات رانندگی را به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌دهد.

استاندار فارس گفت: پروژه 65 کیلومتری محور مهر – دار المیزان - گله‌دار که عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده نیز از دیگر پروژه‌هایی بود که در نشست با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد و برای تأمین اعتبار 10 میلیارد تومانی تکمیل دو پل بزرگ باقیمانده در طول مسیر رایزنی‌هایی انجام شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.