بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

◄ کیفیت کلاس های آموزشی حمل و نقل رضایت بخش است

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین در بازدید از مراحل صدور کارت هوشمند راننده و ناوگان و کلاس های آموزشی به اجرای قوانین و مقرارت از سوی رانندگان تاکید کرد.

کیفیت کلاس های آموزشی حمل و نقل رضایت بخش است
تین نیوز

میثم مالمیر خبرنگار تین‌نیوز از قزوین: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای به اتفاق مدیران حمل کالا و مسافر در بازدید از کانون انجمن های صنفی رانندگان استان قزوین به اجرای قوانین و مقرارت از سوی رانندگان تاکید کرد و فرهنگ سازی در این خصوص را از الویت های استان بر شمرد.

رییس کانون انجمن های صنفی رانندگان استان قزوین در این بازدید گفت: یکی از مهمترین وظایف رانندگان اجرای مقررات و قوانین است که در کلاس های آموزشی با اساتید مجرب به این موضوع تاکید می شود.

«علی اکبر سیارمه» گفت: ارتقاء دانش و مهارت های ایمنی رانندگان به کاهش خطرات جاده ای کمک می کند و همچنین رانندگان با گذراندن دوره های آموزشی با انواع مهارت ها از جمله، امداد جاده ای، روش حمل کالاهای خطرناک، مهار بار و کنترل شرایط بحران آشنایی پیدا می کنند.

رییس جمعیت ایمنی راه های استان قزوین در ادامه عنوان کرد: سالیانه در جهان یک میلیون و 250 هزار نفر بر اثر سوانح رانندگی و نبود ایمنی جان خود را از دست می دهند که این موضوع باید در کشور با جدیت پیگیری شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: کلاس های آموزشی برای رانندگان به پیشبرد وظایف حمل و نقل کمک می کند و امیدواریم این مسئله با جدیت در الویت کاری مسئولان قرا گیرد.

«افشین پیرنون» گفت: یکی از مشکلاتی که حوزه حمل و نقل کالای قزوین با آن روبرو است فرار 42 درصدی بار بدون بارنامه است که این موضوع به تضییعحقوق دولتی منجر می شود.

وی افزود: خوشبختانه در 3 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه، با افزایش 14 درصدی حمل کالا روبرو بودیم که نشان از اقدامات خوب کشور در شرایط اقتصادی پسابرجام است.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.