بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

◄ تجهیز ناوگان راهداری استان قزوین به هشت دستگاه کامیون ولوو FMX

ناوگان راهداری استان قزوین به هشت دستگاه کامیون ولو FMX جدید مجهز شد.

تجهیز ناوگان راهداری استان قزوین به هشت دستگاه کامیون ولوو FMX
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین، گفت: در حال حاضر اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین دارای 280 دستگاه ماشین‌آلات بوده که از این تعداد 109 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، 99 دستگاه نیمه سنگین و 72 دستگاه سبک است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین، افشین پیرنون افزود: تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌ها بخش مهمی از فعالیت‌های حوزه راهداری است که باید بدان توجه ویژه‌ای شود.

 پیرنون افزود: با اضافه شدن هشت دستگاه ماشین‌آلات جدید به ناوگان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان میانگین عمر ناوگان ماشین‌آلات نیمه سنگین دو سال کاهش یافت و از 21 سال به 19 سال رسید.

افشین پیرنون در خصوص تعداد ماشین‌آلات خریداری‌شده در یک سال گذشته عنوان کرد: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین طی یک سال گذشته اقدام به خرید هشت دستگاه کامیون ولوو FMX، 10 دستگاه تویوتا هایلوکس و چهار دستگاه گریدر کرده است.

وی افزود: هشت دستگاه ماشین‌آلات خریداری‌شده مجهز به نمک‌پاش و تیغه‌برف‌روب خواهند شد و در محورهای آزادراه قزوین-زنجان، آزادراه قزوین-رشت، محورهای الموت و طالقان مشغول به فعالیت می‌شوند و امیدواریم کیفیت خدمات‌رسانی در فصل زمستان در محورهای مذکور با اضافه شدن این امکانات بهبود یابد و رضایت هم‌وطنان عزیز محقق شود.

پیرنون گفت: هم‌اکنون راهداری قزوین با استفاده از ماشین‌آلات و نیروهای راهدار خود تمام توان و ظرفیت‌های خود را برای ارائه خدمات هر چه بیش‌تر به هم‌وطنان و کاربران جاده‌ای بکار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین در خصوص برنامه‌های پیش‌روی فصل بارش و سرما تصریح کرد: راهداری استان با داشتن 26 باب راهدارخانه و 300 نفر پرسنل راهداری آمادگی خدمات‌رسانی در زمستان سال جاری را دارد.

وی گفت: امیدواریم با به‌کارگیری تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری موجود و جدید خریداری‌شده در محورهای مواصلاتی استان بتوانیم در ارائه خدمت‌رسانی به مردم عزیز در راهداری زمستانی و فراهم کردن مسیری ایمن برای تردد هم‌وطنان و استفاده‌کنندگان از محورهای استان انجام‌وظیفه کنیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.