بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

۷ کشته حاصل حوادثرانندگی در قزوین / ریزش آوار بر سر ۱۱ نفر

تین نیوز | رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی (اورژانس قزوین) ضمن اعلام هفت کشته از حوادث ترافیکی تعطیلات نوروزی، پیگیر وضعیت حال یازده مصدوم ریزش آوار در قزوین شد. 
حبیب‌الله بهتویی امشب ضمن بازدید از واحدهای امدادی قزوین پیگیر وضعیت حال یازده مصدوم ریزش آور شد که امدادگران این استان با بهره‌گیری از اتوبوس آمبولانس به یاری آنان شتافت.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی (اورژانس استان قزوین) تصریح کرد: در حوادث ترافیکی ایام تعطیلات نوروز امسال تا پایان روز 13 فروردین هفت کشته را در محورهای مواصلاتی استان قزوین شاهد بودیم.

بهتویی ضمن اشاره به اینکه این آمار در مقایسه با سال قبل حدود 15 درصد کاهش داشته است خاطرنشان کرد: در این مدت بیشترین مأموریت‌های اورژانس برای یاری رسانی به بیماران قلبی و یا هنگام بروز مسمومیت بوده است.

وی ضمن حضور در پایگاه اورژانس فردوسی صدای تماس تلفنی شهروندی را شنید و از اورژانس درخواست امداد برای جوان 20 ساله را داشت. یادآور می‌شود مشکل این جوان خوردن مقدار زیادی قرص بود و در حالیکه وضع وی نامناسب بود علاوه بر آنکه محمدعلی معصومی‌فر پزشک کشیک اورژانس با حوصله و دقت خانواده‌ای را راهنمایی می‌کرد همزمان تیم امداد به یاری این جوان شتافت. کشیک هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قزوین از وضعیت خدمات‌دهی واحدهای درمانی و امدادی در استان قزوین رضایت داشته و از مرکز ارتباطات 115 نیز بازدید کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی (اورژانس استان قزوین) در پایان ضمن آگاه شدن از نحوه عملکرد این بخش درباره مسائل اورژانس با مسئول این بخش برای آسان شدن کارها تبادل نظر کرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.