برگزاری با شکوه برنامه های گرامیداشت هفته حمل و نقل
رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان قم گفت: برای معرفی تمامی اقدامات و پروژه های عمرانی، نیازمند پیوست رسانه ای هستیم و در این راستا استفاده از ابزار نوین ارتباطی در اولویت است.
رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان قم گفت: برای معرفی تمامی اقدامات و پروژه های عمرانی، نیازمند پیوست رسانه ای هستیم و در این راستا استفاده از ابزار نوین ارتباطی در اولویت است.
به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی از استان قم، مهدی رحیمی راد رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان قم که در سالن جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن هفته حمل و نقل، جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه ها و به منظور هماهنگی، هم افزایی و تعامل بین دستگاهی برای اجرای برنامه های ابلاغی ستاد وزارت خانه متبوع برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه، دستورالعمل و برنامه ابلاغی گرامیداشت هفته حمل و نقل مرور و بازخوانی و به بهره مندی از ظرفیت های رسانه ای و تبلیغی تاکید شد.
رحیمی راد توضیح داد: جهاد تبیین و ارائه گزارش، شفافیت و مردمی بودن باید جزو مهمترین سیاست ها و برنامه های مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه قرار بگیرد و برای این امر باید از ظرفیت های نوین ارتباطی استفاده کرد.
به گفته رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان، استفاده از ابزار و قالب نوین نظیر تیزر، فیلم کوتاه، اینفوگرافی و موشن گرافی می تواند، اقدامات و عملکرد دستگاه را به بهترین شکل ممکن و البته اثر بخش و کارا به اطلاع عموم برساند.
رحیمی راد تصریح کرد: باید از ظرفیت و پتانسیل بستر فضای مجازی و استفاده از پیام رسان ها و پلتفرم ها که عموماً هزینه ای هم برای دستگاه ها ندارد به شکل ویژه بهره برد و مهم تر این که رویکرد کنش گرا و فعالانه اتخاذ کرد.
وی به اهمیت حضور فیزیکی، در دسترس بودن و مردمی بودن روابط عمومی ها اشاره کرد و گفت: علاوه بر حضور فیزیکی مدیران کل دستگاه ها، مدیران روابط عمومی های دستگاه ها نیز برای ارتباط دو سویه، چهره به چهره و تبیین محور برنامه ریزی داشته باشند.
رحیمی راد به حضور در محل نماز جمعه اشاره کرد و گفت: حضور در بین مردم و نمازگزاران و پاسخ حضوری و چهره به چهره به سوالات آنان ایجاد باور، اعتماد و امید می کند که از نشانه های حکمرانی خوب و روابط عمومی موفق است.
رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان در پایان خاطر نشان کرد: پیش از شروع، حین و بعد از اتمام پروژه های عمرانی توجه به پیوست های رسانه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است که روابط عمومی دستگاه ها در این زمینه و با هدف انعکاس تلاش های همکاران خود و عملکرد دستگاه متبوع نقش اساسی و بسزایی دارند.
گفتنی است شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی راه و شهرسازی استان متشکل از مدیران روابط عمومی ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هواشناسی، بنیاد مسکن، بانک مسکن، پلیس راه، راه آهن و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است.