◄ بهره وری در ادارات استان قزوین با افزایش رضایت مردم
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: با افزایش بهره وری در دستگاههای اجرایی و تعریف استاندارد در خدمات می توانیم رضایت عمومی مردم را جلب کنیم.
![بهره وری در ادارات استان قزوین با افزایش رضایت مردم](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/rJLq0t6nxVVY/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLBks44SmFYBC/%D8%AF%D8%A7%D9%88%D8%AF+%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%8C+%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87+%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3.jpg)
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: با افزایش بهره وری در دستگاههای اجرایی و تعریف استاندارد در خدمات می توانیم رضایت عمومی مردم را جلب کنیم.
به گزارش خبرنگار تین نیوز، داود محمدی تصریح کرد: مدیران دستگاههای اجرایی باید به عنوان مغز متفکر هر دستگاه و با برنامهریزی مناسب به صورت متمرکز برای راه اندازی امور مردم تلاش کنند وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی کشور که با محدودیت منابع مالی روبرو هستیم شاید مدیریت نیز سخت باشد اما با داشتن برنامه مدون و استفاده از روش های منطقی می توان به موفقیت رسید.
نماینده قزوین،آبیکوالبرز در مجلس شورای اسلامی استفاده و بهره گیری از ظرفیت های موجود رادر رسیدن به هدف مورد تاکیدقرارداد.
وی گفت: ارزیابی و سنجش ادارات باید به صورت مستمر و ماهانه باشد تا به اهداف مورد نظر دست یابیم
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خدمت رسانی در دستگاههای اجرایی باید استاندارد بوده و در خصوص نوع، کیفیت، زمان ارائه خدمت تعریف استاندارد و مشخصی داشته باشیم تا بتوان به درستی قضاوت و انتخاب کرد.