بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

پنج طرح ارتقای ایمنی جاده ای در زرندیه در حال اجرا است

رییس اداره راهداری، حمل و نقل جاده ای زرندیه گفت: راهداران این شهرستان هم اکنون در حال اجرای پنج طرح ارتقای ایمنی جاده ای در نقاط پر حداثه هستند.

پنج طرح ارتقای ایمنی جاده ای در زرندیه در حال اجرا است
تین نیوز

حمیدرضا صادقی اظهار کرد: این طرح ها در نقاط پرحادثه ای در حال انجام است که طی چند سال گذشته شاهد بروز تصادفات مختلف بوده که برای اجرای آن علاوه بر توان راهداران و تجهیزات راهداری، حدود ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی هزینه می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، صادقی اضافه کرد: این طرح ها شامل روکش آسفالت حفاظتی مامونیه - خشکررود، آسفالت بلوار شهر مامونیه، روکش آسفالت زیرگذر پرندک، اصلاح روشنایی مسیر روستایی پل و شانه سازی و روکش آسفالت بزرگراه ساوه - بوئیین زهرا است.

به گفته صادقی، روکش آسفالت حفاظتی مسیر مامونیه - خشکرود به طول ۱۷ کیلومتر و بوئیین زهرا - ساوه به طول ۱۰ کیلومتر بوده که تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته و برای این طرح ها ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

وی یادآور شد: آسفالت بلوار شهر مامونیه نیز به طول ۲ هزار و ۷۰۰ متر است که عملیات لکه گیری، روکش و اصلاح بر خی نقاط آن با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع راه و شهرسازی در حال انجام است.

رییس اداره راهداری، حمل و نقل جاده ای زرندیه همچنین اجرای روکش زیر گذر پرندک با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده را از دیگر طرح های در دستور کار این اداره اعلام و اضافه کرد: این طرح به طول ۲ کیلومتر با عرض ۱۷ متر انجام خواهد شد.

وی در خصوص طرح شانه سازی بزرگراه ساوه - بوئیین زهرا نیز افزود: این طرح به منظور جلوگیری از واژگونی خودروها هنگام بروز تصادفات به طول ۱۲۰ کیلومتر در چهار طرف این مسیر ۳۰ کیلومتری انجام می شود.

صادقی گفت: برای اصلاح روشنایی مسیرهای اصلی و فرعی نیز به طول ۲ کیلومتر حدود ۲۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که به صورت امانی توسط راهداران در حال انجام است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.