مقاله/ استفاده از تکنیک های بازاریابی جهت افزایش سهم حمل و نقل کانتینری ایران در دوران رکود و بحران
کانتینر یکی از پدیده های تکنولوژیکی در صنعت حمل و نقل در دهه های اخیر می باشد که کاربرد آن در شبکه حمل و نقـل کالا ، بویژه در سطح بین کشوری میباشد. موقعیت ژئوپلیتیک بسیار مناسب ایران سبب ایجاد تقاضای قابل ملاحظه عبور کالا گردیده است
![مقاله/ استفاده از تکنیک های بازاریابی جهت افزایش سهم حمل و نقل کانتینری ایران در دوران رکود و بحران](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/6lKNcbrPTDKx/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLDyBukBbdWfq/index.jpg)
مقاله/ استفاده از تکنیک های بازاریابی جهت افزایش سهم حمل و نقل کانتینری ایران در دوران رکود و بحران نوشته علیرضا نصرآبادی را از اینجا دانلود نمایید.
کانتینر یکی از پدیده های تکنولوژیکی در صنعت حمل و نقل در دهه های اخیر می باشد که کاربرد آن در شبکه حمل و نقـل کالا ، بویژه در سطح بین کشوری میباشد. موقعیت ژئوپلیتیک بسیار مناسب ایران سبب ایجاد تقاضای قابل ملاحظه عبور کالا گردیده است