بازدید سایت : ۸۲۳۹۵

شمارش معکوس برای انتصاب دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

بر اساس شنیده ها، محمد حسن نژاد نماینده دوره نهم و دهم مجلس و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرند و جلفا و همچنین مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران (دوره پنجم)، از محتمل ترین گزینه ها برای رسیدن به منسب دبیری شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند.

شمارش معکوس برای انتصاب دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
تین نیوز

 

بر اساس شنیده ها، محمد حسن نژاد نماینده دوره نهم و دهم مجلس و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرند و جلفا و همچنین مجید فراهانی عضو شورای اسلامی شهر تهران (دوره پنجم)، از محتمل ترین گزینه ها برای رسیدن به منسب دبیری شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از شبکه های اجتماعی، مجید فراهانی ، دارای مدارک دکتری DBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و دانش آموخته دکتری رشته مدیریت پروژه و ساخت از دانشگاه تربیت مدرس، فوق لیسانس مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت ایران و لیسانس مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است. تخصص اصلی وی در حوزه مدیریت پروژه و سبد پروژه هاست و قریب به سه دهه است که به تدریس، مشاوره و پژوهش در این حوزه می پردازد.

 محمد حسن نژاد، دارای مدرک دکترای مدیریت مالی دانشگاه شهید بهشتی است. وی سابقه تدریس در اکثر دانشگاه های معتبر ازجمله دانشگاه تهران، شهید بهشتی، امام صادق، شاهد، آزاد اسلامشهر، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، غیر انتفاعی ارشاد دماوند را دارد. حسن نژاد دارای تالیفات متعددی ازجمله بالغ بر ۱۰ مقاله علمی- پژوهشی، سه مقاله ISI، دو جلد کتاب بوده و از اساتید به نام رشته مدیریت مالی در سطح کشور می باشد.

با عنایت به وضعیت اسفناکی که طی سه سال گذشته برای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور رقم خورد؛ حضور هریک از این دو فرد جوان، باتجربه، تحصیلکرده، آگاه به مسائل اقتصادی، آشنا به مناطق آزاد و مصائب مترتب بر آن، می تواند منشا خیر و امیدواری برای سرمایه گذاران، کارآفرینان و همچنین پرسنل زحمتکش دبیرخانه شورایعالی و سازمان های مناطق آزاد باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.