بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ حفظ امنیت جاده ها در دستان راهداران و نیروی انتظامی

بهترین استان ازنظر امنیت جاده‌ها استان هرمزگان هست که این امر در سایه تعامل و همدلی نیروی انتظامی با راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان محقق گردیده است که با این پیشبرد استان، موجب ثبت کارنامه خوبی در بین استان‌های کشور شده است.

 حفظ امنیت جاده ها در دستان راهداران و نیروی انتظامی
تین نیوز

داریوش باقرجوان به‌اتفاق هیات همراه نشستی جهت گرامیداشت هفته ناجا و حافظان امنیت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به  نقل از  روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، داریوش باقرجوان در این نشست سردار ملکی گفت: بهترین استان ازنظر امنیت جاده‌ها استان هرمزگان هست که این امر در سایه تعامل و همدلی نیروی انتظامی با راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان محقق گردیده است که با این پیشبرد استان، موجب ثبت کارنامه خوبی در بین استان‌های کشور شده است.

وی اظهار کرد: دست‌اندرکاران صنعت حمل‌ونقل فراخوان و آمادگی مقابله با مشکلات احتمالی و نگاهی ویژه به آسیب‌های احتمالی مشکلات بیان‌شده رانندگان در خصوص لاستیک داشته باشند و در همین‌جا اعلام می‌کنم که نیروی انتظامی با تمام قدرت با افراد متخلف که رانندگان زحمتکش را تشویق به هرج‌ومرج و قانون‌گریزی می‌کنند برخورد جدی خواهیم داشت.

 سردار ملکی فرمانده انتظامی استان در این نشست عنوان کرد همیشه در حوزه راه‌ها گشت انتظامی حضور خوبی داشته و به جد وظایف خود در حفظ امنیت جاده‌ها را به اجرا می‌رساند.

وی به راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان اطمینان خاطر داد که خادمان نیروی انتظامی را از خود بدانند زیرا این سبز پوشان همیشه در کنار خانواده بزرگ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان به خدمت خواهند پرداخت.

در ادامه باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هفته ناجا را تبریک و از سرهنگ اسفندانی فرمانده قرارگاه پلیس‌راه به دلیل ایجاد امنیت با امکانات کم و اثربخشی زیاد در جاده‌های استان که در این مدت تعامل سازنده‌ای با این اداره کل داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ اسفندانی فرمانده پلیس‌راه هرمزگان در ادامه گفت: جا دارد برای مردمی که لایق و شایسته خدمت هستند وقت بیشتری گذاشته شود و در بحث هوشمند سازی جاده‌ها با تعامل و همدلی راهداری و پلیس‌راه دست‌به‌دست هم به ارائه خدمت در جاده‌ها بپردازند تا بتوانند شاهد کاهش تلفات در جاده‌ها و نقش‌آفرینی بسزایی در نجات جان هم‌وطنان عزیز داشته باشند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.