بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

تکمیل راه های روستایی هرمزگان در انتظار ۴۸ هزار میلیارد ریال اعتبار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: بهسازی و احداث راه های روستایی بالای ۲۰ خانوار هرمزگان، ۴۸ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که در پروژه های پیشنهادی سفر رئیس جمهور به استان دیده شده است.

تکمیل راه های روستایی هرمزگان در انتظار ۴۸ هزار میلیارد ریال اعتبار
تین نیوز

عباس شرفی با اشار به اینکه بهسازی و احداث راه های روستایی بالای ۲۰ خانوار هرمزگان، ۴۸ هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، افزود: تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار بدون راه آسفالته در استان ۲۳۱ روستا است که امیدواریم با جذب اعتبارات برای راه های تکمیل نشده و راه های آسفالت نشده روستاها بتوانیم این عدد را به صفر نزدیک تر کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، شرفی بیان کرد: روستاهای بالای ۲۰ خانوار هرمزگان، به یکهزار و ۴۶۶ کیلومتر راه نیاز دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اظهار کرد: تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار یک هزار و ۳۳۱ روستا است که تاکنون راه یک هزار و ۱۰۴ روستای آن آسفالت شده است.مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان اظهار کرد: تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار یک هزار و ۳۳۱ روستا است که تاکنون راه یک هزار و ۱۰۴ روستای آن آسفالت شده است.

شرفی با اشاره به اینکه درحال حاضر ۸۴ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار هرمزگان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند، ابراز کرد: آسفالت۳۹۰ کیلومتر از این راه در دولت سیزدهم انجام شده است،

استان هرمزگان دارای یک هزار و ۷۱۲ روستا و آبادی دارای سکنه زیر و بالای ۲۰ خانوار است که تاکنون راه روستایی یک هزار و ۱۹۰ روستای آن، آسفالت شده است.

طول راه های روستایی هرمزگان در مجموع ۹ هزار و ۹۳۸ کیلومتر است که از این میزان ۶ هزار و ۸۶۴ کیلومتر راه روستایی بالای ۲۰ خانوار بوده که در حال حاضر آسفالت پنج هزار و ۴۹۹ کیلومتر آن انجام شده است.

استان هرمزگان دارای ۱۲ هزار و ۸۳۸ کیلومترمربع راه است که شامل ۳۴ کیلومتر آزاد راه، ۷۷۶ کیلومتر بزرگراه، ۶۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۱۷۲۰ کیلومتر فرعی، ۹ هزار و ۹۳۸ کیلومتر روستایی و طول راه های آسفالت پنج هزار و ۲۵۴ کیلومتر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.