بازدید سایت : ۳۶۲۴۷

◄ بیش از پنج میلیون مسافر در بنادر پل و لافت قشم رفت وآمد کردند

مدیر بنادر ودریانوردی قشم میزان رفت وآمد مسافران در بنادر پل و لافت طی چهارماهه امسال را پنج میلیون و ۴۶۳ هزار و ۳۱۰ نفر اعلام کرد.

بیش از پنج میلیون مسافر در بنادر پل و لافت قشم رفت وآمد کردند
تین نیوز

مدیر بنادر ودریانوردی قشم میزان رفت وآمد مسافران در بنادر پل و لافت طی چهارماهه امسال را پنج میلیون و ۴۶۳ هزار و ۳۱۰ نفر اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، " علی اشتری" روز سه شنبه 23 مرداد افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه سال جاری، پنج میلیون و ۴۶۳ هزار و ۳۱۰  نفر مسافر در حوزه بنادر لافت و پل تردد کردند.

وی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی در حوزه تردد شناورها در این بازه زمانی ادامه داد: همچنین در این مدت با انجام 47 هزارو 784 مورد تردد شناور یک میلیون و ۲۹۸ هزار و ۵۴۶ دستگاه خودرو جابه جا شد.

مدیر بنادر ودریانوردی قشم با اشاره به ثبت ۱۴ درصدی ترابری خودرو در این مسیر، میزان ترابری مسافران از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه امسال را 11 درصد اعلام کرد که با تلاش شبانه روزی به صورت ایمن و بدون سانحه صورت گرفته است.   

اشتری خاطرنشان کرد: در طول این چهار ماه با هماهنگی واحدهای مستقر در این بنادر علاوه بر خودروهای سواری، ترابری خودروهای سنگین نیز از ۱۲ ساعت به ۲۴ ساعت افزایش یافت.

وی اضافه کرد: بنادر پل و لافت قشم به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته بدون تعطیلی در حال خدمت رسانی به مردم و هموطنان است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.