بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

کسب رتبه نخست همدان در توزیع لاستیک خودروهای سنگین

همدان رتبه نخست توزیع لاستیک خودروهای سنگین را کسب کرد.

کسب رتبه نخست همدان در توزیع لاستیک خودروهای سنگین
تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: با توزیع ۴۵ هزار و ۷۸۶ حلقه لاستیک بین رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای، استان همدان رتبه نخست توزیع لاستیک ناوگان حمل و نقل جاده ای را به دست آورد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، صفر صادقی راد اظهار داشت: این تعداد لاستیک در قالب ۲۲ هزار و ۸۹۴ فقره حواله بین رانندگان ناوگان حمل و نقل سنگین باری و مسافری برون شهری استان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح از تیرماه سال ۹۷ آغاز شده است، افزود: این لاستیک‌ها در چند مرحله توزیع و به طور متوسط حدود ۲ تا پنج جفت لاستیک برای خودروهای سنگین به رانندگان تحویل داده شده است.

صادقی راد با اشاره به اینکه این لاستیک‌ها بین رانندگانی توزیع شده که فعالیت حمل و نقل دارند و کارت هوشمند آن‌ها فعال است، یادآور شد: لاستیک‌ها شامل انواع، اندازه‌ها و برندهای مختلف بوده که قیمت هرکدام از آن‌ها متفاوت است.

وی عنوان کرد: استان همدان از نظر جذب لاستیک و توزیع آن در بین رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، رتبه نخست کشور را کسب کرده است.‌

هم اکنون در استان همدان ۲۰ هزار و ۶۶۸ راننده و ۱۲ هزار و پنج ناوگان باری، ۲ هزار و ۷۸۹ راننده، یکهزار و ۷۱۸ ناوگان مسافر و همچنین ۴۳ دستگاه ناوگان مسافری روستایی فعال است.

منبع: خبرگزاری ایرنا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.