بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ از اجرای عملیات آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در محورهای همدان تا اصلاح ۲۴ نقطه حادثه خیز ترافیکی در شهر همدان

فرماندار همدان گفت: ۴۸ نقطه حادثه خیز ترافیکی به همت شورای ترافیک شناسایی و تاکنون ۲۴ نقطه حادثه خیز به همت شهرداری و پلیس راهور ایمن سازی شده است.

از اجرای عملیات آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در محورهای همدان تا اصلاح ۲۴ نقطه حادثه خیز ترافیکی در شهر همدان
تین نیوز

مسلم مخفی چهارشنبه نهم خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پیش از این ۴۸ نقطه حادثه خیز ترافیکی در سطح شهر همدان شناسایی شده بود، اظهار کرد: به همت شهرداری و پلیس راهور ۲۴ نقطه اصلاح شد.

به گزارش تین نیوز، مخفی با قدردانی از اقدامات خوب شهرداری همدان در حوزه ترافیکی، افزود: شاهد کاهش تصادفات خسارتی و جرحی در شهرستان همدان هستیم.

فرماندار همدان ادامه داد: در سطح برون شهری نیز ۱۵ نقطه حادثه خیز وجود دارد که از این تعداد هفت نقطه ایمن سازی شده و هشت نقطه دیگر در دست اصلاح است.

مخفی تصریح کرد: همه دستگاه ها باید در بحث مدیریت ترافیک شهر همدان پلیس را کمک کنند، از جمله این موارد جانمایی مدارس غیرانتفاعی در بعضی معابر است که مشکل ساز شده است؛ بنابراین ضمن همکاری و کمک به آموزش و پرورش باید این موارد نیز اصلاح شود.

وی اضافه کرد: افزایش روشنایی در سطح معابر و نصب سرعت کاه که نقش مهمی در کاهش حوادث رانندگی دارد در سطح شهر همدان در حال اجرا است.

 

 اجرای عملیات آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در محورهای همدان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از آغاز عملیات اجرایی آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در محورهای شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان خبر داد.

مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گفت: در سال گذشته بیش از ۴۰ کیلومتر آسفالت حفاظتی اسلاری سیل در محورهای فرعی و روستایی استان همدان اجرا شد و با توجه به  سرویس دهی مناسب ، این نوع آسفالت در محورهای شریانی و اصلی نیز اجرا خواهد شد.

آهکی تصریح کرد: هم اکنون اجرای عملیات اسلاری سیل در محور شریانی کبودرآهنگ-قیدار آغاز شده و این عملیات تا پایان فصل کاری در سایر محورهای شریانی و غیر شریانی استان به نسبت نوع و شدت خرابی های رویه آسفالت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: از مزایای مهم آسفالت حفاظتی اسلاری سیل می توان به کم هزینه بودن، اجرای سریع و آسان، اصطحکاک مناسب ، عدم احتیاج به شانه سازی مجدد، افزایش ایمنی ترددها و... اشاره کرد.

.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.