بازدید سایت : ۳۶۱۸۷

ارسال ۲۰۰ میلیون لیتر انواع سوخت از همدان

با توجه به کارنامه موفق منطقه همدان در اجرای برنامه های مختلف ابلاغی، این بار در وسعتی برابر با هزاران کیلومتر، گسترده ترین چتر پوشش سوخت رسانی توسط جهادگران سوخت رسانی منطقه همدان در کشور باز شده است.

ارسال ۲۰۰ میلیون لیتر انواع سوخت از همدان
تین نیوز

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از ارسال ۲۰۰ میلیون لیتر انواع سوخت از همدان خبرداد و گفت: با توجه به کارنامه موفق منطقه همدان در اجرای برنامه های مختلف ابلاغی، این بار در وسعتی برابر با هزاران کیلومتر، گسترده ترین چتر پوشش سوخت رسانی توسط جهادگران سوخت رسانی منطقه همدان در کشور باز شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، امین روستایی با بیان اینکه ظرفیت عملیاتی بالا، نیروی انسانی متعهد، موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و مدیریت کارآمد از جمله عواملی هستند که منطقه همدان را به قطب تامین و ارسال محمولات سوختی غرب و شمال غرب کشور تبدیل کرده است، اظهارکرد: از ابتدای تیرماه تا روز ۲۳ ماه جاری از انبارهای نفت نوشیجان ملایر و ایثارگران منطقه همدان انواع سوخت شامل بنزین موتور، نفت سفید، نفتگاز، نفتگاز یورو ۴، نفت کوره ۳۸۰، گاز مایع، jp۴ حلب حدود ۲۰۰ میلیون لیتر ارسال شده است.

وی با اشاره به شرایط نابرابری میزان تولید و مصرف فرآورده های نفتی در کشور و اشتهای سیری ناپذیر بخش مصرف حامل های انرژی، افزود: منطقه همدان به یکی از تعیین کننده ترین مراکز تأمین و ارسال محمولات نفتی در کشور بدل شده و در حال حاضر فرآورده های نفتی را از مبادی اراک و ماهشهر دریافت کرده و از طرفی سوخت به مقاصد مناطق آذربایجان شرقی، غربی، زنجان، اردبیل، میاندوآب، کردستان، کرمانشاه و همدان ارسال می کنیم.

روستایی ادامه داد: برای انتقال ایمن میزان انواع سوخت اشاره شده، توسط حدود شش هزار و ۲۰۰ دستگاه نفتکش جاده پیما جمعی ناوگان حمل و نقل فرآورده های نفتی انجام شده است.

روستایی با بیان اینکه منطقه همدان، نقشی بی بدیل در حوزه سوخت رسانی استراتژیک را ایفا می کند، خاطرنشان کرد: چرخ خودروهای سبک و سنگین در شهرهای تبریز، مراغه، ارومیه، خوی، اردبیل، میاندوآب، سنقر، کرمانشاه، کنگاور، سنندج، بیجار، سقز، بانه، مریوان، دهگلان، دیواندره، همدان، نهاوند، ملایر، رزن، اسدآباد، کبودرآهنگ، بهار، زنجان، خدابنده (قیدار) و  ناحیه مرکزی تهران بزرگ با بنزین ارسالی از همدان می چرخد.

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان جایگاه این منطقه را با توجه به تعامل سوخت رسانی با ۱۱ منطقه کشور، متمایز دانست و اظهار کرد: خود را پای کار خدمت به مردم می دانیم و بر این تعهد، افتخار می کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.