بازدید سایت : ۴۴۹۵۱

صدور ۲۱۶ هزار برگ بارنامه حمل کالا در استان همدان

در چهارماهه ابتدای امسال ۲۱۶ هزار برگ بارنامه حمل کالا برای ناوگان حمل ونقل جاده ای در این استان صادر شد.

صدور ۲۱۶ هزار برگ بارنامه حمل کالا در استان همدان
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: در چهارماهه ابتدای امسال ۲۱۶ هزار برگ بارنامه حمل کالا برای ناوگان حمل ونقل جاده ای در این استان صادر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن اشاره به صدور ۲۱۶ هزاربرگ بارنامه حمل کالا در استان همدان افزود: این تعداد بارنامه برای بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن بار صادر شده است.

آهکی با تأکید کرد: همدان به واسطه قرارداشتن در مسیر پراهمیت ترانزیتی و به عنوان یکی از قطب های مهم تولید کالا جایگاه مهمی در حوزه حمل ونقل دارد و جابه جایی کالا از اولویت های ویژه آن است.

وی تصریح کرد: عمده کالاهای جابه جا شده در این مدت سیمان، بنزین، سنگ آهن، کنستانتره سنگ آهن، سیلیس، سیب زمینی، گندله و آهن آلات بوده است.

آهکی افزود: در مدت یاد شده همچنین بازدیدهای ماهیانه از پایانه بار، مراکز عمده حمل بار، مراکز خرید گندم و سیلوها در سطح استان انجام شده است و با برگزاری جلسات کمیسیون های ویژه حمل و نقل، پرونده تخلف در کمیسیون ها مختلف ویژه مالکان ناوگان مورد رسیدگی قرار گرفت.

این مسئول تأکید کرد: مردم نیز می توانند شکایات و انتقادات خود را از ناوگان حمل و نقل کالای جاده ای به شکل حضوری یا از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها انعکاس دهند تا موضوع در کمیسیون های مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.