بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ موافقت دولت با راه اندازی مرز هوایی یاسوج

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت با مرز هوایی فرودگاه یاسوج موافقت کرده است.

موافقت دولت با راه اندازی مرز هوایی یاسوج
تین نیوز

سید علی احمد زاده عصر روز یکشنبه ۱۸ مهر ماه ۱۴۰۰ در نشست خبری با خبرنگاران رسانه ها افزود: سیاست دولت سیزدهم اینست که در زمینه معیشت مردم تغییر و تحول ایجاد شود که باید درآمد و اشتغال پایدار ایجاد کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی اظهار کرد: اشتغال پایدار باید به سمت صنعت بزرگ برویم و سرمایه گذاری کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با مرز هوایی فرودگاه یاسوج موافقت شده که باید تشریفات مربوطه را طی کند. و با راه اندازی این مرز، دیگر محدودیتی برای راه اندازی مسیر های پروازهای داخلی و خارجی نخواهیم داشت.

احمد زاده تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۱۷ پروژه مصوب شد که می تواند در تغییر وضعیت استان تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به سفری که به منطقه محروم سیلاب و کلوار  ادامه داد: این روستا تا با حادثه ای مواجه نشده باید جابجا شود که با همکاری دستگاه‌های مرتبط بهتر بتوانیم خدمات دهی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از سرمایه گذاران در استان حمایت و استقبال خواهیم کرد، عنوان کرد: اما باید فرهنگ استقبال از سرمایه گذاران نیز بیش از این ایجاد شود که رسانه ها می توانند در این زمینه موثر باشند.

احمد زاده در خصوص تایید ۸ شهردار رد شده بعلت مرتبط نبودن مدرک تحصیلی و نداشتن سابقه اجرایی تاکید کرد: نشست هیئت حل اختلاف تشکیل شد تا امور و کارهای این شهرها معطل نمانند و شهردارانی که تایید شدند می توانند شهرها را اداره کنند، برای انتخاب شهردار تهران از قانون و آیین نامه عدول شد بنابراین دنبال بودیم که شهرها از بلاتکلیفی در بیایند و به آنها مهلت داده می شود اگر درست عمل کنند که ادامه می دهند و اگر خوب عمل نکنند عزل می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.