بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ گذر از تمرکز عملیات به تمرکز سازمانی در فرودگاه ها

بسیاری از فرودگاه ها در سرتاسر جهان از «تمرکز عملیات» به «تمرکز سازمانی» در بخش فرآیندهای جاری (Ad-hoc) رسیده اند.

گذر از تمرکز عملیات به تمرکز سازمانی در فرودگاه ها
تین نیوز

بسیاری از فرودگاه ها در سرتاسر جهان از «تمرکز عملیات» به «تمرکز سازمانی» در بخش فرآیندهای جاری (Ad-hoc) رسیده اند.

به گزارش تین نیوز، خلیل الله معمارزاده (محمد معمار) با بیان این مطلب گفت: اکنون تاکید بر عملکرد کل سازمانی فرودگاه ها شامل عملیات هوانوردی، عملیات فرودگاهی، برنامه بهسازی فرودگاه، کارایی بازرگانی و کسب و کار، تسهیلات، تاسیسات، رضایت مسافران و امنیت با استفاده از فناوری برای افزایش این عملکردها به صورت یکپارچه است.

بیشتر بخوانید:

معمار زاده در کانال تلگرامی خود افزود: اولین گام در این مسیر، ایجاد مراکز کنترل عملیات فرودگاه (AOCC) برای استفاده از مزایای سیستم‌ های فناوری اطلاعات، ارتباطات بهینه و هماهنگی برای افزایش ایمنی و اثربخشی عملیاتی است که مفهومی برای آگاهی موقعیتی مشترک و تصمیم گیری مشترک (CDM) در کل اکوسیستم فرودگاه است.

وی عنوان کرد: با این حال امروزه، فرودگاه‌ های پیشرو با تبدیل شدن به فرودگاه‌ های «هوشمند»، با تمرکز بر کل تجربه مسافر، عملکرد تجاری فرودگاه و عملیات به موقع و روان به سطح بالاتری از خدمات دست یافته اند.

این کارشناس تاکید کرد: این مهم شامل اطمینان از داشتن اطلاعات لازم برای تصمیم گیری فردی و شخصی سازی تجربه سفر توسط مسافران عمدتا مبتنی بر گوشی های هوشمند در قالب اپلیکیشن های جامع فرودگاهی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.