بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

محدودیت‌ ترافیکی در روز عیدغدیر

پلیس راه مازندران به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روز عید غدیر محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی مازندران ‌اعمال کرد.

محدودیت‌ ترافیکی در روز عیدغدیر
تین نیوز

پلیس راه مازندران به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روز عید غدیر محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی مازندران ‌اعمال کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، رئیس پلیس راه مازندران، گفت: تردد همه تریلر‌ها در محور هراز ممنوع و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ۸ صبح روز شنبه ۱۸ شهریورماه تا یک بامداد روز یکشنبه و از ۱۲ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از این محور ممنوع شد .

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملاین موادسوختی و فاسدشدنی در محور سوادکوه از ۸ صبح تا ۲۴ روز شنبه ۱۸ شهریورماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است .

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ روز شنبه تا یک بامداد روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از کرج به مرزن آباد ممنوع خواهد بود.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه تا یک بامداد روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه است .

وی گفت: تردد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ۶ صبح روز یکشنبه ۱۹ شهریورماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است .

منبع: خبرگزاری صداوسیما
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.