بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

عملیات اجرایی تکمیل کمربند جنوبی شهرکرد به شهرداری واگذار می شود

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تسریع در روند تصویب طرح جامع شهرکرد را از اولویت های اداره کل راه و شهرسازی دانست و گفت: با تصویب این طرح عملیات اجرایی تکمیل کمربند جنوبی شهرکرد به شهرداری واگذار می شود.

عملیات اجرایی تکمیل کمربند جنوبی شهرکرد به شهرداری واگذار می شود
تین نیوز

خدایار باقری با بیان این که همه ما برای رفاه مردم تلاش می کنیم، اظهار کرد: بسیاری از مردم از اجاره مسکن در شهرکرد ناراضی هستند که در همین راستا سقف اجاره بهای مسکن بر اساس مصوبه شورای تأمین مسکن استان ۲۵ درصد تعیین شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، باقری با اشاره به نارضایتی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن افزود: با توجه به گرانی مصالح متقاضیان در تأمین آورده شخصی نیز با مشکل مواجه شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به واگذاری تعدادی از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان در ماه جاری بیان کرد: در تلاش هستیم تا بتوانیم به زودی بر اساس ششمین مصوبه شورای عالی مسکن کشور از طریق تهاتر زمین برای دهک های یکم و دوم مبلغ چهار میلیارد ریال و دهک های سوم و چهارم معادل سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با سازندگان واحدهای نهضت ملی مسکن و بازپرداخت ۱۵ ساله با بهره کمتر از چهار درصد از سوی اعضا مشکل تعداد زیادی از مردم را رفع کنیم.

باقری تسریع در روند تصویب طرح جامع شهرکرد را از اولویت های اداره کل راه و شهرسازی دانست و بیان کرد: با تصویب این طرح عملیات اجرایی تکمیل کمربند جنوبی شهرکرد به شهرداری واگذار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.